3

20 5 4
                                    

RENICE'S POV

In timp ce eu si Margaret stam si ne comparam picioarele cu pastrama de vita,un biletel ma loveste in ceafa.

Reniceeeeeeee
Cum ti-ai petrecut vara? Nu.mi vine sa cred ca ne.am intors deja la scoala,vacanta a trecut asa de repede. Si anu alta avem si GCSE...inca mai crezi ca nu o aa te deranjezi sa recapitulezi? Ne.a fost dor de tine si de trasnaile tale. Iarta-ne ca nu ne.am intalnit cu tine,stii cum e. Tu su Lawrence sunteti impreuna acum??
Prietenele tale pentru totdeauna,
Carla si Gem X

Ma intorc si fac o mutra caraghioasa spre ele. Se pun pe ras. Si mie mi.a fost dor de ele,dar sunt suparata ca nu mi.au pastrat loc mai aproape de ele si ca nu m.au sunat decat o data in vara asta ca sa.mi spuna cat de bine s.au distrat impreuna. Abia daca am iesit undeva in cele 6 saptamani,pentru ca a trebuit sa lucrez la un santier ca sa.i platesc datoria Paulei Humphreys,dupa ce m.am dat o tuea cu motoreta ei la o petrecere si am ajuns cu ea in sant. Mama ei l.a sunat pe tataie si a insistat sa platesc pretul intreg al motoretei. Bunu' mi.a facut un mare scandal si nici macar nu i.a pasat ca nu era vina mea ca strada era denivelata si ca era intuneric. Nu e corect,pentru ca mama lui Gem si cea a Carlei le dau fetelor o groaza de bani de buzunar,asa ca ele nu trebuie sa munceasca in vacanta. Pun pariu ca nu trebuie sa isi gaseasca locuri de munca vreodata.
Totul e asa de bine pentru ele,iar asta e greu de suportat,mai ales cand trebuie sa ma intorc in fiecare seara acasa la mamaie si tataie. Mamele,tatii,fratii si surorile lor,cu totii se inteleg foarte bine. Nu ma simt normala in preajma lor si stiu ca familia mea li se pare ciudata. Mai ales de cand au venit la.noi si tataie a tipat la ele sa inchida usa de la intrare,desi tocmai isi luau la revedere. Ce-o fi cu oamenii in varsta de simt curentul si de la 2 camere distanta? Carla si Gem au spus ca e in regul,dar nu a fost in regula si stiu ca nu vir mai veni niciodata la mine dupa asta. De ce ar veni,cand tatii lor fac glume,iar mamele lor fac mancare minunata? Nici nu.i de mirare ca nu ma suna niciodata. Tataie sperie pe toata lumea.

Salut
Nu va faceti griji,am fost ocupata oricum. M-am vazut la greu cu Lawrence. Acum cateva saptamani mi-a zis ca ma iubeste,asa ca nu prea am fost singura. Ne vedem la pauza xxx

Domnisoara Anthony ma trimite pe hol fiindca am teimis biletele in timpul orei. Nu e tocmai cel mai bun inceput de an. O profesoara nou-nouta imi cere deja sa nu ies in evidenta. Ma asez pe jos,asteptand sa iasa toata lumea pentru careu. La scoala totul este la fel ca intotdeauna.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Paper PlanesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum