ALEV
Boğazıma bıçağı dayadı.tam çocuk bir şey diyecekken tolga barana sert bir şekilde vurup ittirdi . Baran yere düşmüştü burnu kanıyordu. tolga üzerine çıkıp hiç durmadan vuruyordu. Buğra koşar adımlarla yanıma gelip ipleri çözdü ardından okan beni kucağına alıp kapıya doğru gitti açtı.
Kağan Tolga'ya seslenerek"abi tamam yeter öldüreceksin bırak şu piçi "
Tolga sinirli bir sesle "ölsün piç kurusu çokta umurumdaydı " son tekmeyi attı baranın ayağa kalkacak gücü dahi yoktu.
Tolga'da yanımıza geldiği gibi
"Sen iyi misin? Birşey yapmadı demi sana ""Hayır! Dokunmaya g*tü yemedi "
Okana bakıp beni yere indirmesini işaret ettim. İndirdi.
Yere indiğim gibi ayağımda acı hissettim. Sarsıldım. Kolumdan tuttu okan "bir şey yapmadığına emin misin? Sen "
"Evet eminim bir şey yapmadı sadece ayağa kalktığımda ayağım burkuldu. "
"Tamam bana tutun sen eve ulaşana kadar başına bir şey gelmesin bari "
Başımı salladım.
Ev çok uzakta değildi 3 dakikamızı aldı . Eve girdiğimizde anıl başladı konuşmaya;
"Alev"
"Efendim anıl"
"Aklıma dediğin şey takıldı"
"Hangi dediğim "
" siz benim düşmanımsınız ne demek oluyo nerden düşman eyledin bizi "
Buğra ve okan "aynen nerden eyledin bizi "
"Şşeyden dolayı "
Kağan "neyden dolayı alev"
"Annem ve babamın ölümü onlar yüzünden benim bilmediğimi sanıyorlar ama ben çoktan farkındaydım. Onlar üzerine kurulmuş bir pusuya yakalandılar, ve onlar yüzünden takla attılar kilometrelerce " yutkunamadım anlatırken biraz durdum sonra devam ettim.
"Onları öyle görünce morg'ta çok ağlamıştım. Zaten hiç yakın bir arkadaşım ,akrabam felanda yoktu. Öylece yalnız başıma kaldım . İşte sonra anneannem geldi muğla'dan Ankara'ya beni almaya gelmişti. Ondan sonra evi satılığa çıkardık bir kaç eşyamı valize koydum . Sonraki gün annemle babamı son yolculuğa uğurlamak için mezarlığa gidip gömdük. Ordan direk havalimanına Muğla'ya dönmek için yola çıktık şimdi ise burdayım. " gözümden yaş akmıştı.
Tolga "şştt ağlama "
Okan "vayy a*k "
Anıl "ben üzmek istememiştim. "
"Sorun değil yaşandı ve bitti işte "
Kağan "bunları yapanı buldular mı? "
"Hayır bulamadılar ama ben hala bu işin peşindeyim. Bunu yapanı bulucam ve cezasını en acı şekilde intikamımı alıcam ! "
Buğra "waow naptın kızz valla korktum şimdi ben ,bu kız varya fena aga "
Anıl "aga ne alaka lan"
Buğra " ne bilim bir anda çıktı ağzımdan "
Tolga "onları bulman için bizde yardım ederiz sana ,bizde intikam alırız ailen üzerine "
Kağan "evet araştırma felan yaparız biz"
"Teşekkür ederim"
Kağan "rica ederiz güzellik"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN MEZARI
Vampire3 yıl önce Ailesini trafik kazasında kaybeden ve anneannesinin yanında yaşayan 19 yaşında bir üniversite'de okuyan bi kız Anneannesini yeni trafik kazasında kaybeden kız hayatında artık yakınından biri olamadığı için yıkılır. Ama bilmiyoduki karşı...