snowman⁶

1.1K 165 5
                                    

3 gün sonra / okulda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3 gün sonra / okulda


"Minho hyung acilen yeni bir telefon almalısın"

Hyunjin okulun bahçesinde boş bulduğu ilk çardağa oturdu hemen ardından Minho ile Seunmin de oturdu.

"Telefon alacak param mı var Hyunjin? Yurt ücretini zar zor ödüyorum zaten"

İç çekerek sırtını çardağın tahta kısmına yasladı,

"Hyung aslında bu yıl yetimhaneye bağış-"

"Hayır Hyunjin, kırık telefonla idare edebilirim"

Hyunjin yerinde biraz daha kıpırdanıp rahat oturabileceği bir pozisyon aldı.

"Hyung inat etme de yardımcı olalım sana neden istemiyorsun"

"Sizin de paraya ihtiyacınız var, zorda kalmanızı istemiyorum. Yıl sonuna kadar idare edebilirim"

" peki hyung"

Oturduklarından beri hiç konuşmayan Seungmin konuşmaya başladı.

"Minho Hyung kavga ettiğiniz günden sonra hiç Junhong hyung ile konuştun mu?"

Minho olumsuz anlamda başını salladı.

"Peki sana mesaj atan kişiyle?"

"Mesaj atan kişi Hyung kim sana ne mesajı atıyor?"

Hyunjin'in ani çıkışı ile Minho açıklama yapmak zorunda kaldı.

"Geçen hafta dolabımda eldiven buldum sonrasında telefonuma bildirim geldi biri mesaj atmıştı yanlış hatırlamıyorsam 'JijiHan' kullanıcı isimli biriydi işte eldivenleri giyinmemi söyledi bende teşekkür edip benden daha çok ihtiyacı olan bir kişinin kullanacağını söyledim. Çok bir olayı yok aslında"

Hyunjin onaylar mırıltılar çıkartırken Seungmin konuşmaya başladı.

"Minho Hyung böyle geçiştiriyor ama çocuk ondan hoşlanıyor anladığım kadarıyla ee hyung sen ne hissediyorsun"

Minho, Seungmin'in sözlerine göz devirirken cevap verdi,

"Ne hissedeceğim Seungmin tanımıyorum etmiyorum"

Hyunjin bir şey söylemeye hazırlanırken Minho onu böldü,

"Sohbetinize doyum olmaz son derste ben yokum Doji'nin yanına gideceğim beni idare edersiniz artık"

"O küçük hanımefendiye söyle alınıyorum bir kerecik yanına çağırmadı beni"

"Hyunjin en son çocuğu ısırmaya çalışıyordun tabii ki seni görmek istemez"

"Sen sus köpüş"

"Ya sana kaç kere söyleyeceğim bana köpüş-"

"Giderken bile rahat vermiyorsunuz, didişmeyi kesin ve sınıfa gidin zilin çalması yakındır"

2.14×4

SNOWMAN ፧ MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin