"Evet gençler bugünlük dersimiz bitti konuları tekrar etmeyi unutmayın, hatırlatmadan gitmeyeyim proje ödevlerinin son teslim tarihi ayın on yedisi"Bayan Yeon son konuşmasını yapıp sınıftan ayrıldıktan sonra öğrenciler derin bir nefes aldı. Okulun en kıdemli öğretmenlerinden biriydi Bayan Yeon.
Öğretmen sınıftan çıkar çıkmaz Hyunjin mızmızlanmaya başladı.
"Pişt köpek suratlı hadi kantine inelim çok acıktım!"
"YA SANA KAÇ DEFA DAHA SÖYLEMEM GEREKİYOR ANLAMAN İÇİN!"
Hyunjin sinirlenen Seungmin'in yanağından makas alıp Minho'nun yanına oturdu.
"Kantine gelirsen bir daha köpek suratlı demem Sangmin"
Seungmin sinirden kıpkırmızı olurken sitem etti,
"Ya Minho Hyung bir şey söylesene şu aptala"
Didişmelerini daha fazla dinlemek istemeyen Minho konuyu değiştirmek için konuşmaya başladı.
"Tamam hadi kantine inelim acıktım bende"
Minho ayaklanınca Hyunjin'de oturduğu yerden kalkıp Seungmin ve Minho'nun arasına girdi. Sınıftan çıkıp kantine doğru ilerlediler, Kantin bayağı kalabalıktı fakat sıra yoktu. Üçlü kantin sırasında beklerken etraftaki öğrencilerden çoğu kendilerine bakarak yanlarındaki arkadaşlarıyla bir şeyler konuşuyordu. Ne olduğunu anlamayan üçlü çok dert etmeyip sıranın kendilerine gelmesini beklediler.
Seungmin ve Hyunjin'den sonra Minho da tostunu ve içeceğini almış arkadaşlarının oturduğu masaya ilerliyordu. Ne olduğunu anlayamadan kendini yerde buldu Minho, ayağa kalkacağı sırada arka tarafından birinin itmesi ile tekrar yere düştü. Etraftan gelen kahkaha seslerine aldırmayıp yardıma gelen Seungmin'den destek alarak ayağa kalktı, yere düşen tostunu ve kutusu patlayan içeceğini yerden alıp çöp kutusuna attı.
~~~
Meowho:
Eldivenlerin yanında bir krem var ne için?JijiHan:
Sen atkını bağlarken bileğinde
morluklar olduğunu gördüm
Kremi moraran yerlere sür iyi gelir.Meowho:
Gerçekten çok teşekkür ederim
beni mahcup hissettiriyorsun karşıma
çıktığın zaman bunun karşılığını alacaksınJijiHan:
Hey karşılık falan beklemiyorum
Benim yüzümden kavga etmişsiniz
Özür dilerimMeowho:
Nereden öğrendim bilmiyorum ama
bunun seninle hiçbir alakası yok.
Beni dinlemeden yargıladı
Ama mutluyum. En azından kendisi
benden ayrıldı bu yüzden
içim rahat.JijiHan:
Peki, bu arada
JisungMeowho:
Anlamadım?JijiHan:
İsmim JisungMeowho:
Güzel bir ismin varmışJijiHan:
SanırımMeowho:
Benim gitmem gerek,
Görüşürüz♡
✓✓
Şey pardon yanlışlıkla kalbe basmışım 👉🏿👈🏿
Of aptal Minho o emojiler ne|
Böyle rezil et kendini|JijiHan:
Önemli değil güzelim
Görüşürüz♡
(isteyerek kalp koydum)
✓✓1.25
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SNOWMAN ፧ MINSUNG
FanfictionJijiHan: Dolabına bıraktığım eldivenleri giymeyi unutma Ellerin zarar görmesin [kısa hikaye] 08.02.2021 - 11.02.2021 ©jynbia