11.Bölüm

21 7 47
                                    

Omzumda hissettiğim baskı ile gözlerimi açtım.

-Okula geç kaldın.

Tanrım bugün pazartesi ama ben altıda kalkıp yapmadığım ödevi yapacaktım! Ah matematik ömrümü yedin matematik?

- Baba neden uyandır mıyorsunn yaa?

- Ben mi okula gidiyorum sen gidiyorsun.

Hızlı bir şekilde tuvalete gittim sonra koşarak odaya geri girdim ve dolabı açtım ama lanet forma dolapta değildi sonra annemin yıkadığı geldi aklıma sonra koşar adım salona gittim.sonunda allak bullak bir halde kapıdan çıktım. Tabii ki de okulu bu kadar umursamazdım ama yine aile bıdıbıdısını çekemem. Aşağıya inip arabaya bindim -ki babam söylenmeye başlamıştı.

- Ya ben seni anlamıyorum ciddiyim anlamıyorum. O telefon aradığımızda açman için var , o alarm çaldığında kalkman için var peki sen neden hiçbir şeyi olması gerektiği için kullanmıyorsun anlamıyorum . Sen benim kızım mısın anlamıyorum?!

Babam benim tam tersiydi. Tatil günleri bile saat altıda ayakta olurdu. Aslında ben babama benzerim hem görünüş olarak hem kişilik olarak ama işte tembeldim. Hayır ben de anlamıyorum ben bu huyu  nereden almıştım

-----------------------

Şuan ne oluyor? Şuan matematik hocasından korkmam gerekiyor ama ben önünde gülerek ona bakıyorum. Ama ne yapayım bu ses, bu tiple nasıl ciddiye alayım?!

- Halâ önümde pişmiş kelle gibi sırıtıyor baksanıza müdür bey!

Ve evet müdür odasında gelmiş gülüyorum. Yani öyle tam gülmek değil sadece azıcık ciddiye almış gibi bakıyorum sonra konuşuyor bende gülüyorum ne yapayım?

- Hocam ben her zaman ödevimi yaparım sadece bugün yapmadım.

Yalan

- Peki ben neden hiç görmedim yaptığını?

- Hocam gönül gözü kapalı ise ben ne yapayım?

- Kıvırma Deniz. Yok ben anlamıyorum sen eve gidince ne yapıyorsun?

- Matematik hariç her şey.

- Peki matematiği nasıl yapıyorsun?!

- Onu bende anlamıyorum.

Ve bomba olanda bu işte. Ben sayısalım! Bunun nasıl bir mucize olduğunu bilmiyorum ama işte Allah vergisi.

- Hayatta ki bütün şansını buradan kullanmışım ne yapayım?

Bu arada ben ne çok " ne yapayım" kullanıyorum yaa.

- Hocam bir daha olmaz.

- Olmamalı zaten. Ama sana bir ödev vereceğim  ve onu yapmazsan seni bırakacağım!

Yaw he he. Olmamalı zatenmişmiş. Yapmasam görürsün ama bende görürüm,.

- Ne yapayım?

- Şimdi aklıma gelmedi. Ben sana haber veririm

Verme yaa unut gitsin ne olacak ki












Merhaba hepinize aslında bu bölümü hemen bitirmeyecektim ama bir anda dedim yayınla gitsin kalıp ne olacak götüme mi sokacağım?

Bölüm sınırı 3 vote



comemylady

Kişisine ithaf edilmiştir (neden bilmiyorum ama...)


Tut Elimden (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin