2.Bölüm

722 28 5
                                    

Ben Ceren dün dediklerimi hatırlıyorsunuz dur herhalde Cellat yani sözde '' Kocam "olacak kişi bana hâla kötü davranıyordu yani babamdan çok bir farkı yok sanki cellat babamın oğlu ben ise başka biriyim anlayamıyorum.Annem vefaat ettikten sonra babamı tanıyamaz oldum az kalsın evleniyordu şöyle bir şey düşündüm cellat ın Annesi ile babammı acaba evlenicekti belki zorla evlendirmesinin sebebi buydu.Hemen Cellat eve gelince Cellat sana bir soru sorabilir miyim Cellat alkollü olarak sor der ve Cellat senin Annen ile benim babamı hiç yan yana geldiğini gördünmü.Cellat ın cevabı görmedim dedi ama ben şüpheliydim Cellat a tekrar sordum 1 saat sonra onca uğraş tan sonra Cellat söyledi bi aralar ban ile annemi aynıyerde yemek yerken gördüm ve ben çok üzüldüm ne kadar da bana vursada dövsede o benim babam idi ama Cellatın annesi ile babam babam a sordum.yok dedi öyle bişey yok dedi ama ben babama dedim .Cellat bana herşeyi anlattı baba herşeyi bana söyleseydin belki mutlu olurduk Cellat ile de kavgalıyım seninle de kavgalıyım bana herşeyi anlatsaydın belki bunların hiç biri olmıyacaktı dedim ve evden ayrıldım. ve Cellat ın yanına gittim.ve bir de ne göreyim Cellat benim için evi süslemiş ve ben şok oldum. Cellat ayaklarıma kapandı. ama ben biraz naz yaptım Cellat yaptıklarından çok pişmandı.ve artık Cellat ı affetmenin zamanının geldiğini düşündüm.ve Cellat ı affettim bana çok güzelbir gece yaşattı beni artık sevdiğinden emindim. Artık Cellatı seviyor dum ve içimde kelebekler uçuşuyordu ve Bağırmak yani çocuk gibi hoplamak zıplamak istiyordum.Cellat da beni seviyordu ve kaç gündür doğru düzgün yemek yiyemiyor dum Cellat bana artık bir iş bulup çalışacağını söyledi ben daha da çok umutlandım artık eve korkmadan girip çıkabileceğim dedim. Cellat bana seni seviyorum dedi ben artık sevinçten deliye döndüm ve uyumak için yatağa yattım. Ve kalktığımda hemen babam ın yanına gittim.Ve babama da müjdeli haberi verdim ama babam sevinmek ten daha çok istediğini başaramadığı için kalp krizi geçirdi ve hemen hasteneye götürdüm ama maalesef vefaat etmişti. Artık Annem de babam da vefaat etmişti ve hemen Cellat ı aradım ve haberi verdim o da çok üzüldü.ve Cellat eve gelince babamın mezarı na gittik babamı da Annem in yanına gömdük ikisi e de çok üzülmüştüm eve gelince Cellat bana ağlama aşkım dedi aşkım deyince bana bir şey oldu artık beni sevdiğini biliyordum ve bundan daha da emin oldum Cellat a sordum Cellat Annen nerede dedim.Cellat ın cevabı Annem yıllar önce vefaat etti dedi çok üzüldüm ve Cellat a dedim ki yarın akşamda senin Annenin mezarına gidelim.dedim ve uyumak için yatağa gittim. Ve Yarın olduğunda akşam Cellat eve geldiğinde Annesi yani Tülin Teyzenin mezarına gittik.mezarlıktan geldiğimizde heme  telefonla Enes abimi aradım abi babam vefaat etti abim şok oldu. Ve ilk uçakla yurt dışın dan yanımıza geldi. Enes abim gelince ona çok sarıldım onu çok özlemiştim. Enes abim yorgun olduğu için hemen uyudu ve Cellat da uyuda ben de koltuk ta uyya kalmışım Enes abim kahval tı yı yapar yapmaz direk mezarlığa doğru gitti ve Anneme ve babama dua edip eve tekrar geldi.Enes abime kahve yaptım beraber oturup dertleştok Enes abim yurt dışındaki hayatını anlatmaya başladı.İtalyadaki hayatını anlatmaya  başladı. İtalya güzel bir ülkeymiş ama her şey ama her şey çok pahalıymış.Yani bir telefon burda 5 bin Tl ise orda 7 bin gibi şeyler söyledi abim. Abim buraya yerleşmeyi düşünüyordu ve bizde ona ev aramaya başladık. Abim bu haberi duyunca çok sevindi.ve kiralık ev aramaya başladık bir ev bulduk ama bu Abim in kararı idi. O yüzden evi abim e gösterdik Abim evi beğendi bizde yani ailemiz Cellat ve bende beğendim artık abim in evine eşya alması gerekiyordu. Artık eşya almak için mağaza ya gittiğimizde abim bu işlerden anlamadığı benden yardım istedi Abime bir koltuk bir yatak ev dolabı bütün evde bulunan şeylerden aldım.

Zorunlu AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin