Evet sonunda Abim de gelmişti. Ve benim adıma ve kendi adına çünkü Enes abim de Dayı olacaktı Cellat da daha da çok sevine cekti bu yüzden bende çok sevinçliydim elimden geldiği kadar kendimi yormama ya çalışıyordum.Cellst da sağ olsun bir dediğimi iki etmiyordu Abim de en nden gelsiği kadar yardımcı olmaya çalışıyordu ha bu arada Cellat yani Kocam ın işlerine artık yani bir süre katılamayacaktım. Sadece Cellat Tiktok videoları çekicekti artık Enes abim ede bir iş gerekiyor du yani Enes abim iş aramak için çıktı ama 4 5 buçuk saat sonra eve geldi sordum ama iş bulamamış. Televizyondan youtube açtım ve birden Enes abim in aklına bir fikir geldi Enes abim youtuber olmalıyım dedi ve kendisine bir Enes Batur adında bir youtube kanlı açtı bir video paylaştı Ben Enes diye bir video paylaştım. Ve Enes abim evine gitti bizde uykumuz geldiği için uyudu Enes abim 3 ay sonrs tam tamına 5 milyon abone ye ulaştı buda Enes abim in masraflarını karşılamak için fazla biley di Cellat ın yani Kocam ın takipçileri 6 milyon oldu bizimde masraflarını karşılıyordu. Çocuğumu için biraz bir şeyler almamız gerekiyordu. Mesela beşşik küçük bir dolap yani bunlar gibi v.b. şeyler mağazaya gittim ama karnım ağrımaya başladı. Ve eşyaları aldiktan sonrakendimi evde buldum. Cellat beni hastaneye götürdü. Ve çocuğumun doğmasına 7 ay kalmıştı o yüzden böyle oldu ama biraz erkendi Cellat a dedim Cellat bu nasıl olabilir dedim. Cellat bir şey olmaz dedi erken doğar belki dedi.tm dedim Enes abiminde artık video içerikleri fazlalaştı ve Bir gün Enes abim bize geldi ve çok önemli bir şey söyledi Benim sevgilim var dedi bizde ismini sorduk merakla Enes abim in cevabı Cemre idi biz şok aman dedik yoksa o cemremi abim şaşırdı o cemre kim dedi biz Cellat ın eski sevgilisi dedik ve bunları uzun uzun anlattık. Enes abim evet o Cemre dedi Cellat ama dedi Enes abim e sordum Enes abi Cemre şimdi ner de dedim Enes abim in direk cevabı benim evimde dedi biz yine çok şaşırdık Enes abim size getireyim mi dedim. Ben olurmu ki dedim Cellat a sordum Crllat Cemre gelsin mi dedim Cellst ın cevabı şimdilik gelmese iyi olur dedi. Bende tm dedim abim de tm dedi o zaman artık abim evine gitti biz Cellat ile beraber şokta idik ama biraz da Cellat tek başına Tiktok çekti. Cellat a bir soru sorabilir miyim dedim Cellat sor AŞKIM dedi ben de Cellat Cemre mi Ben mi dedi Cellst böyle soru mu olur AŞKIM tabiki de sen dedi ben kendime güvwndim Cellat ın karısı idim zaten de artık Cellat uyumaya gitti ben de Cellat la beraber uyumaya gittim. Sabah olduğunda uyandık her zamanki gibi kahval tı yaptık ama Enes abim bizi aradı ve şöyle bir şey sordu Cemre sizo görmek istiyor dedi bizde iyi öyleyse gelsin dedik Cellat ın da olayı vardı zaten. Enes abim ile beraber Cemre eve geldi ve Cellat hayırlı olsun Cemre dedi bende hayırlı olsun dedim ikisinide Cemre teşekkürler dedi. Enes abim Cemre yi çok seviyor du Cemre de Abim I çok seviyordu.
Yarın veya akşama yeni bölüm takip edip oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorunlu Aşkım
FanfictionMehaba ben ceren istemediğim birisyle evlendim lanet olası babamın borçları vardı evlendiğim adamda memnun değildu bu durundan hadi hayatımı anlatayı ben Ceren Yaldız