6. Bölüm

95 15 0
                                    

Cemre ile abim e kahve ikram ettim ne de olsa Cemre de insan yani bana bir kötülüğü yok sadece önceden Kocam Cellat ın sevgilisi idi. Kahve yi içtikten sonra Cemre Enes abim Cellat ve ben beraber bir komedi filmi izlemeye başladık. Film bitince Enes abim le Cemre evden ayrıldılar. Bizde Cellat la tek kaldık Ben ve Cellat sessizce çocuğun tekmelerini dinliyorduk. Uykumuz gelince uyumak için yatağa yattım sabah uyandığımda kendimi çok ve gereğinden çok enerjik hissetmeye başladım. Ve kahvlatı hazırlamam da Cellat da bana yardımcı oldu zaten bebeğimiz olduğunu duyduğundan beri yardım ediyordu bana. Aslında önceden de ediyordu ama şimdi iki Can taşıdığım için bana çok iyi bakıyor işlarini de aksatmıyordu Cellat a dedim Celkat saat 2 buçuk gibi dışarı çıkalımmı dedim Cellat tm Aşkım dedi. Ve saat tam 2 buçuk oldu dışarı çıktık. Benim canım Erik çekmişti Cellat hemen bir manavdan 2 kg Erik alıp yanıma geldi. Ve gezmeye devam ettik birden yolda Buse ile karşılaştık. Cellat selam bende selam dedim Buse de selam dedi Buseye dedik Buse burda ne işin var senin iş yerin burda deilki dedim Buse doğru dedi ben de tam sizi ziyarete geliyodum dedu. Bizde aaa tesadüfe bak Biz bir kaç saat sonra eve geldik Buse de bu gün bizde kalcaktı Aslında buse Cellat ın öz kardeşi gibi ama deil idi neyse bir kaç saat sonra uykum geldi ben uyudum Cellat da uyudu Buse kendine yer yatağı kurmuştu. Aslında eskiden Annemde bana böyle yer yatakları kurardı.

Bu arada sabah oldu Cellat bana bir şey dedi Ceren Babama gidelim mi dedi. Ben olur dedim sanki gidince bizi mi dövecek zaten Buse de sabah gitmişti bir not bırakmış idi not da şöyle yazıyordu.

NOT:Ceren Cellat her şey için tşk benim acil bir işim çıktı acil çıkmam lazımı. Deyip notu bitirmişti.

Evet artık saat 5 olmuştu Cellat ın Babası Hasan Amca ya gidiyorduk. Hasan Amca Kars ta oturuyordu. Biraz uzun sürdü ama saat 10 da oraya varmıştık.Hasan Amca ya gittiğimizde Cellat a bu hanım efendi kim oğul dedi Cellat eşim Baba dedi Hasan Amca şaşırdı. Eve geçip Cellat olan biteni her şeyi anlattı. Hasan Amca oğlum peki Ceren in Annesi Babası nerde dedi biz donduk Cellat Ceren in Anne ve Babası vefaat etti dedi. Hasan Amca çok üzüldü Allah rahmet eylesin kızım dedi sağol Amca dedim. Hasan Amca bana artık Amca demeyi bırak kızım bana BABA de dedi. Ben biraz şaşırdım. Ama Baba deme yi seviyor dum ve artık Hasan ca Babam idi Babam 1 gün Babam da kaldık sabah olduğunda 10 gibi biraz dışarı çıktık kar oynadık. Cellat ve ben kar oynadık ama Babam dışarı çıkmadı içeri girdik Baba nooldu dedim Babam kızım ben oğlum 20 yaşına geldiğinden beri Torun istiyordum. Ve dileğim gerçek olacak dedi ve dua etti.  Babam ve Cellat ile Bebek isimleri bulmaya çalıştık. Erkek olursa ismini Mert koyacaktık Kız olursa ismini Deren koyacaktık. Ve Babam a şöyle dedim Baba bizimle beraber gel sana bor ev buluruz hem bizle daha sık görüşürsün dedim Babam tm dedi ve Kars taki evini kiraya verdi. Ve bizimle beraber 5 saat sonra Istanbula vardık ilk gün Babam bizim le kaldı ondan sonraki gün ev aramaya çıktık. Ama sadece Cellat ve Babam ev aramaya çıktı zaten ben çıkamazdım çünkü hamileydim. Neyse Cellat ile Babam geldikten sonra Babam a sordum Baba ev buldunmu yok Cellat a sordum buldum 1 tane dedi ve ertesi gün Cellat ve Babam eve bakmaya gittiler. Ve döndüklerinde tm evi aldıkdiyerek geri döndüler. Artık saat geç olduğu için hemen uyumaya gittik Babam zaren yer yatağı nı seviyor muş. Ertesi gün Cellat ve Babam beraber ev eşyası almaya gittiler. Ve geldiklerinde Babam yok du çünkü Babam evini kurmuş. Oturuyordu.

Yarın ki Bölüm ü kaçırma yın.

Arkadaşlar bu kadar emek var oylamayı ve takip etmeyi unutmayın iyi geceler.

Zorunlu AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin