7díl

872 27 0
                                    

Payton " a jak to mám neřešit že ti někdo něco udělal a ví to addison "
Ty "......ne "
Payton " proč si to nikomu neřekla hele  ten kluk půjde do nemocnince"
Ty " proč se o mně tak staráš proč ho chceš zbít "
Payton " ......protože to ti řeknu večer teď jdu zbít toho kluka "
Ty "nedělej to zničí ti to život "
Payton " nezastavíš mně já to musím udělat a vlastně nevím proč "
Ty " a já tě musím zastavit a vlastně .. nevím proč "
Payton vyběhl z auta a vešel do centra ty si běžela za ním jak si vešla do centra už bylo pozdě tvůj ex ležel na zemi ty si přišla k paytonovi a rozplakala se chytla si ho za rameno "proč proč si to udělal a vůbec tak rychle ,jak si to dokázal ?
Payton " něco mi říkalo ať to udělám "
Ty " ale vždyť půjdeš možná i do vězení vždyť já to nechápu že se tohle všechno stalo tak rychle jak si mohl ty zbít mého ex "
Payton " znásilnil tě takže by mněl jít on do vězení máš důkaz "
Ty "............... dobře znásilnil asi 20 holek i teď tam ňjáká bude "
Přijela policie ( jelikož ho zbil v centru )
Pol - policajt
Pol " co se tu stalo ?"
Payton " tento muž znásilňuje ženy ukázal na něho
Pol " máte důkazy "
Ty " máme ale musíte jít semnou do budovy kde se to odehráva já jj já si tto prožilla ( to je tam naschvál začali si trochu koktat )
Paton tě obejmul vůbec si to nečekala ale nechala si se

Proč ja ho sakra tak šíleně milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat