כשדמבלדור הלך במסדרון, הוא לא פגש את ספראוט. הוא הלך לו בנינוחותא ודילג לו במסדרון בקומה החמישית (עד כמה שאיש בן 148 יכול לדלג. שמעתי שהוא עושה אימוני זומבה קבוע בשבת, אז זה הסוד שלו לחיים ארוכים מלאי כושר גופני... חייבת לספר לסבתא!). הוא הסתכל סביבו. עד כמה שהוא אהב ילדים. הוא חייך השראה אותך מתנשקים, מפלרטטים ומדברים. איזו מתיקות תמימה! כל החיים מחכים להם! פה ושם נשארו כמה קישוטים מחג המולד, דבקון בהמשך המסדרון (דמבלדור רשם בראשו להיזהר לא לעבור מתחת למקרה שאיזו תלמידה תעבור שם), פתיתי שלג שעוד ריחפו באוויר וזעקו בקול חלוש ועייף "marry Christmas!".
טוב, דמבלדור שכח את אזהרתו לעצמו בנוגע לדבקון. הוא"לך למסדרעבר מתחתיו. וזה הרגע בו גורל האהבה התערב: דמבלדור הבחין שדרך על עלה ססגוני שמלמל מלמולי זעם, "תמיד דורכים עלי! מה, אני איזה עלה בלי רגשות?! שיתחשבו בי!" דמבלדור צחק. זה היה הפרויקט האחרון של פרופסור ספראוט, עלים מדברים. ובגלל שדמבלדור הוא חכם, הוא ידע שזה היה סימן. פרופסור ספראוט הייתה ההתאמה שלו. העלה הנעלב שדמבלדור פגש מתחת לדבקון (פגש? יותר נכון דרך ופגע ברגשותיו של העלה) העיד על כך.
דמבלדור רץ לחממות, יחסית מהר לאיש בן 148 (אבל הוא עושה זומבה בשבת, פילאטיס בשני ויוגה בחמישי). ושם, עמדה אישה עגלגלה, מתוקה, שקראה ספר לצמח עם עלים שדומים לעלה שדמבלדור דרך עליו מוקדם יותר.
"שלום פרופסור דמבלדור!" קראה פרופסור ספראוט בשמחה, "אני זקוקה כאן לנפש הזויה. העלים כאן הורגים אותי!"
"היי, את, כדור! תביאי לי חטיף אנרגיה ותעשי לי מסאז' רגליים!" צעק עלה אחד.
"סתום, אתה לא יכול לאכול ואין לך רגליים."אמרה ספראוט בעצבנות, ואז לחשה לאלבוס, "רואה?"
"אישה, איך את מעיזה?! להעליב ככה את הרגשות שלי! אני עלה עלה חסר ישע בעולם קר ואכזר-"
"כן שמעתי את זה הרבה היום." אמרה ספראוט בבוז.
העלה התעלף.
"אז שמעת את הנבואה של טרלוני?" שאל דמבלדור, והעביר יד בזקנו בתנועה של הזקן-שלי-כזה-מגניב-ואני-ממש-סקסי.
"כן, למה אתה שואל?"
ואז דמבלדור הסביר לה על העלה שפגש.
"היי, אתם מדברים עלי?! אתם מדברים עלי מאחורי גבי?! איזו גסות רוח." צעק העלה של דמבלדור.
'תרגיש חופשי להשאיר אותו אצלך." נאנחה ספראוט. "דמבלדור... אתה חושב שאנחנו... מתאימים?"
דמבלדור לא היה בטוח מה הוא מרגיש כלפי פומונה. הוא ידע ששאר הזוגות מרגישים אהבה חזקה ברגע שהם פוגשים זה את זה, אבל ככה הוא לא הרגיש כלפי פומונה. אבל הוא חייב, לפחות ככה הוא חשב.
דמבלדור רכן לנשק את פומונה, אבל אז-
"איכס, אתם מתנשקים?! זה לא חינוכי לעלה תמים שכמותי! אני דורש שתתמזמזו בחדר אחר." דרש העלה הנודניק של דמבלדור.
YOU ARE READING
שיפים נוראים מהארי פוטר
Randomספר קרינג'י מלפני שלוש שנים תהנו😘 *לא עבר שיכתוב רמת הכתיבה יחסית נמוכה* שיפים נוראים מהארי פוטר, שלא יעלו על דעתכם ואפילו לא הסיוטים הלילה שלכם (...אולי כי זה לא סיוט? זה סיפור אהבה מרגש *ומזעזע* מבית הוגוורטס). כגון, הארברידג'-הארי ואמברידג' נור...