8- משולש אהבה קטלני: צ'וג'ארי

1.1K 48 187
                                    

אז היום יש משחק קווידיץ'- גריפינדור מול סלית'רין. למזל הקבוצה, הארי הפעיל את קסמיו על אמברידג' ומשהו טוב יצא מהרומן שלהם לשם שינוי, והקרפדה נתנה לתאומים הג'ינג'ים את המטאטאים שלהם לכבוד הגמר (ולקחה אותם שוב אחר כך). ג'ורג' הביט בחלון ממגדל גריפינדור ושר שירי שייקספיר מהמחזמר "חלום ליל קיץ".

הוא לא הרגיש בשל לקראת המשחק, בגללה.

---------------------

"בגלל שדראקו מאלפוי המסכן קיבל מכה נאלצו להעביר את המשחק לגריפינדור מול רייבנקלו!" אמר דמבלדור, "ברכות וכרטיסי ברכה למאלפוי יתקבלו בכניסה לאולם." אמר, והציץ לעבר מאלפוי שישב בין עשרות דובונים וכרטיסי ברכה ורודים.

לא לא לא לא לא לא לא לא לא! חשב ג'ורג', זה לא יכול לקרות עכשיו! מוקדם יותר באותו יום, צ'ו צ'אנג נתקלה בו במסדרון בקומה החמישית, הוא מסר לה מוצר שיווקי של החנות הוקוס מוקוס הצעירה והיא שילמה לו חמישה חרמשים תוספת גוז בשביל "המתיקות הג'ינג'ית שלך ולמשלוח האישי". בעקרון, זה לא היה אומר כלום אילולא עבר חיכוך. ג'ורג' הרגיש אותה בליבו. הוא ידע שזו אהבה נצחית... או שהוא סתם התאהב (הוא מעולם לא התאהב מקודם אז אין לו מושג איך זה מרגיש).

"כדור הארץ לפורג', כדור הארץ לפורג'!" לפתע פרד אמר, וג'ורג' קפץ. "מה נסגר איתך, אחי?! יש לך חום? אתה חולה בצהבת?! תענה לי!" 

"גרד, גרד... אני בסדר! פשוט קצת מבולבל זה הכל."

"אה יופי, כי המשחק מתחיל עכשיו!"

"רגע, מה?!"

-----------------------

ג'ורג' נא במהירות למגרש, מחליף חולצה תוך כדי למשמע הבנות המעריצות. להיות שחקן קווידיץ' נותן שרירים וכושר (למרות שאתה בקושי זז, המטאטא עושה את כל העבודה). הוא קיווה שגם צ'ו מתפעלת. 

ברור שלא! היא עסוקה בלבהות בהארי פוטר, הנבחר.

הקפטנים לחצו ידיים, מדאם הוץ' שרקה והמשחק התחיל; קייטי עשתה את העבודה שלה מצוין, וכך גם ג'יני, אבל לאליסיה נפלה הנעל על ג'ורג' ופניו התלהטו. רון חסם את כמעט כל הזריקות של רייבנקלו, פרד הפגיז במרביצנים והארי וצ'ו ניהלו תחרות על הסניץ'.

"וג'יני קולעת! אוי, פרופסור, יש לך זית בשן! כן, קצת יותר ימינה... אופס, אני על רמקול, נכון?" קולה של לונה הכריז, וג'ורג' לא יכל לעצור את צחוקו.

אבל רק רגע... צ'ו ראתה את הסניץ'! ובום! הארי התנגש בה והסיט אותה ממסלולה. פרד השתלט על מרביצן והתכוון לכוון אותו על צ'ו, אבל אז ג'ורג' התפרץ.

"אההההההההע!" הוא צרח והתנגש בפרד, וככה המרביצן היה בשליטתו. הוא כיוון אותו על הארי.

"ג'ורג'?! מה בשם החצילים של מרלין אתה עושה?!!!!" צווח פרד. איפשהו שם למטה דראקו צעק לפרד באהבה "תשתלט על הכעסים שלך, מותק!" ופרד פשוט צרח עליו שישתוק.

שיפים נוראים מהארי פוטרWhere stories live. Discover now