Tanıtım

56 6 0
                                    


"Jong In! Çabuk buraya gel! Bugün hiç havamda değilim." Jong In oturduğu sandalyeden aceleyle kalktı. Bacağını masasının köşesine çarpmasına ve canının yanmasına rağmen Chanyeol'un yanına hemen vardı. "Buyrun Bay Park!" diyerek heyecanlı bir şekilde dedektifin ağzından çıkacak sözcükleri bekledi. Chanyeol elindeki dosyaları masaya fırlattı ve "Jong In! Ben bu saçma davalara daha fazla dayanamayacağım! Hah! Kocasını takip etmemizi isteyen 5 kişi var. Madem birbirlerine güvenmiyorlar, EVLENMESİNLER O ZAMAN!" diyerek sitem etti. Koltuğunda otururken kafasını arkaya attı ve derin bir nefes verdi. Chanyeol artık ciddi vakalarla uğraşmak istiyordu ve 2 senedir hiç kayda değer bir vakayla karşılaşmamıştı. Aslında bu iyiydi ancak kendisi bir dedektifti. Stajyer Jong In Chanyeol'ün masaya attığı belgeleri toplarken konuştu. "Bay Park isterseniz biraz televizyonu açalım belki bir haber vardır.". Chanyeol ise onun bu sözlerinden sonra homurdandı ancak kafasıyla onayladı. Elinde hala toparlayamadığı bir yığın belgeyle arkasında kalan sehpanın üstünde duran kumandayı aldı ve rastgele bir haber kanalını açtı. Televizyondan bir anda yükselen sesle irkildi Chanyeol. Kafasını sandalyenin arka kısmına yaslamış bir şekilde duruyorken bir son dakika haberinin gösterilmeye başlamasıyla yerinde doğruldu ve tüm dikkatini televizyona verdi.


"Bir son dakika gelişmesiyle karşınızdayız. "Şeker Katil" olarak tanınan seri katil geri mi döndü? Haber merkezimize gelen bilgilere göre sabah erken saatlerde ara sokakta bulunan bir ceset ve yanına bırakılmış bir lolipop bulundu. Bu cinayet herkeste korku ve merak uyandırdı. 2015 ve 2018 yılları arasında adını işlediği cinayetlerle neredeyse tüm dünyaya duyurmuş olan "Şeker Katil" geri döndüyse bu sefer durdurulabilecek mi ya da yakalanabilecek mi? Bu haber ile ilgili detayları öğrendikçe izleyicilerimizle de her an paylaşacağız."


Chanyeol sandalyesinde doğruldu ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. "Jong In, hazır ol yeni bir vakamız var!" diye seslendi ve içinden geçirdi, 'İşte bu sefer elimden kaçamayacaksın.'.



Herkese merhaba,

Bu hikaye twitter au ve hikaye olarak birbirleriyle eş zamanlı olacaktır. Umarım beğenirsiniz :)

Candy DedectiveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin