Reakcje -1-

57 6 0
                                    

Gdy spotykają Cię po raz pierwszy pt. 1... (Na razie bez Gif'ów :c)


Onew...

Był słoneczny dzień, przechadzałaś sie ulicami Seulu, gdy nagle przypadkowo spadłaś na wysokiego, czarnowłosego mężczyznę.

T.I: O- Jejku bardzo pana przepraszam ...

Onew: Ah nic się nie stało ^^

T.I: Będę bardziej uważać, następnym razem...śpieszę się. Do widzenia panu 

Już chciałaś odchodzić gdy mężczyzna złapał Cię za rękę i dał Ci do ręki karteczkę ze swoim numerem telefonu, po czym puścił Ci oczko uśmiechnął się lekko. "Zadzwoń" - powiedział tylko to jedno słowo i po prostu odszedł trzymając ręce w kieszeni. 

Minho...

Byłaś w aptece, Twoja siostra poprosiła Cię abyś kupiła jej syrop na kaszel, kolejka była bardzo długa. Przez co czekałaś niezwykle długo. Gdy już go kupiłaś i wyszłaś wpadł na Ciebie wysoki chłopak. Pech chciał że upuściłaś syrop i rozbił się. 

T.I: Jezu serio?! 

Byłaś bardzo wkurzona, ten syrop nie był tani a poza tym nie mogłaś wrócić do apteki, gdyż kolejka była znów długa.

Minho: Boże. Tak strasznie mi przykro... Oddam Ci pieniądze za ten syrop. Wybacz, śpieszyłem się i tak jakoś...Cię nie zauważyłem.

Widać było że jest mu przykro... Postanowił że w ramach przeprosin wybierzecie się na kawę i ciasto, za które on zapłaci...Wymieniliście się numerami i ty, w lepszym humorze wróciłaś do apteki aby kupić ten sam syrop po raz drugi. 

Taemin...

Był pierwszy dzień wakacji, ty i Twoi rodzice wybraliście się do babci, mieszkała ona na granicy Seulu, natomiast ty i rodzice w Pusan więc droga była długa. Lubiłaś tam jeździć, gdyż w mieszkaniu obok mieszkania Twojej babci mieszkała Twoja przyjaciółka. Kilka godzin po tym jak dotarliście wybrałaś się do swojej przyjaciółki. Jednak otworzyła Ci ona lecz młody, przystojny czarnowłosy chłopak.

T.I: Ymm..cześć...jestem przyjaciółką [I.T.P]. Jest ona może w domu?

Taemin: Nie, nie ma jej. Jeszcze nie wróciła. Poszła z mamą do centrum handlowego. A i jestem bratem [I.T.P]. Taemin mam na imię.

Podał Ci rękę i wpuścił Cię do mieszkania. Zanim wróciła Twoja przyjaciółka długo rozmawialiście. Okazało się, że macie dużo wspólnych zainteresowań i dobrze się dogadywaliście. Chłopak poprosił Cię o Twój numer telefonu który oczywiście mu podałaś....

.

.

.

Wracam do was po krótkiej przerwie, w następnym rozdziale przedstawię reakcje z Jonghyunem i Kibumem na wasze pierwsze spotkanie. Czekajcie! ^^

◄ | SHINee | ►Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz