*şu anda bir kamerada okuyanlar,Chrisin hemen yanında,ilk fark ettiğiniz şey ellerinin çok hızlı olması ve gözlerinin hemen altında morlukların olması olmuştur.Sonrasında ise oyun oynarken ne kadar eğlendiğini gördünüz,yüzündeki yüz ifadesinden anladınız.Tamamen dağınık bir odada duruyorsunuz.Chris bilgisayarda bir birincil şahıs oyunu oynuyor,silah ile herkesi öldürmesini görüyorsunun,arkasında duvarda duran rafta ise en az 10 olmak üzere bir sürü büyükten küçüğe kadar bulunan kupalar görüyorsunuz ,bir tanesinde -Counter oyununun turnuvasının birincisi- yazıyodur.Kulaklığı tamamen rengarenk,saçları ise tamamen beyaz ve uzun olduğunu fark ettiniz.Bir anda sinirlendi Chris.
Chris:Hey!!! bunu nasıl yaparsınız takım çok düşük seviye ya!!!!
diye bağırır.Fakat ondan hemen sonra gülümsemesini geri kazandı.O kadar hırs yaptı ki tek başına oyunda herkesi öldürüyordu,ki bunun sayesinde takımını 10 raund geriden getirerek kazandığını gördünüz.Oyundan çıktı bir kez puffladı ve havaya baktı.
Chris:Oh...Keşke isekai bir dünyada olsa idim,bu dünya çok sıkıcı geliyor bana
Dedikten sonra elini yüzüne koydu ,bir kaç saniye öyle durduktan sonra bir bildirim geldi,bildirimi açtı ve orada şu yazıyordu,Chris çok şaşkın ve garip bir şekilde okur;;
Chris:Bu dünyadan sıkıldın mı? O zaman buraya gel,burada elbet eğlenirsin mi? Bu kişide kim garip.İsimsiz ve kim olduğu belli değil
Dedikten sonra kamerayı eline aldı sizde onunla birlikte yüzünü tamamen gördünüz gülümsedi;
Chris:Burdan beni izleyenlere selam olsun! :)
Ahh yine kendi kendime konuşuyorumm!!!!!
dedikten sonra kamerayı yavaşça kapattı artık,siz onu izliyorsunuz soyut olarak
Chris yavaşça sandalyesine oturdu ve o gelen maile şu cevabı verdi;
Chris:Evet sıkılıyorumda,sen bunu değiştirebilir misin?
İsimsiz:Evet tabiiki de! değiştirebilirim ben sonuçta tanr- ohom ben birisiyim elbet yapabilirim :)
Chris:Yapabiliyosan şimdi yapmanın sırası o zaman..
İsimsiz:Hazırlan! Yolculuğa çıkarken yolculuk bittikten sonra kusma sakın -.-
Chris:Ne Yolculuğu ve beni nasıl ekledin gari-
Chris bir anda gözden kayboldu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü bir gamerin dünyası.
FantasyAna karakter,ismi Christir kendisi,bilgisayarda,konsollarda,telefonda tamamen oyunlar oynayan ve anime izlemeyi seven bir tiplemedir.Kendisinin hayali ise isekai bir dünyaya gitmektir,oyunlarda çoğu zaman 1. olan Chris,odasında bir sürü oyun kupası...