Bölüm-4:Kontrol

19 6 0
                                    

Chris:B-Bu D- Da Ne!!!!!!!!

Diye bir anda bağırdı,gökyüzünde,o kadar büyük bir enerjik mavi bir top oluşmuştu ki büyüklüğü uzaktaki güneşi kaplamaya yeterdi.Mavi plazma enerjik topu o kadar büyüktü ki güneşten gelen gün ışığını engelleyerek mavi bir ışık yayıyordu şehire.İnsanların gözünden bakıcak olursak,Havada güneşten 10 kat büyüklüğünde bir mavi top görüyorlardı.İnsanlar bağırmaya ve kaos hakim olmaya başlar şehire.

Chris o mavi topun şehire doğru düştüğünü fark etti.Çünkü kendisine herhangi bir  güçlenme büyüsü yapmamıştı şu anlık gücü normal bir insan gücüne sahipti ki,kendisini çok güçlü yapabilmesi için doğru düzgün bir kafa ile hayal kurması gerekiyordu.Bu kadar büyük bir enerjik top varken değil.Enerjik top çok hızlı bir şekilde şehire inmeye başladı.Oradan uçarak uzaklaşmaya başladı ki 10 kilometre gittikten sonra anca mavi topun patlama ve büyüklüğünden uzaklaşacak mesafıyı kat ettiğini düşünüyordu.

Chris:Bu,yaptığım enerjik top bir atom bombası gücüne sahip.Bunu şu anki ben bile durduramam..Üzgünüm şehir halkı.Üzgünüm muhafızlar..

Chris üzgün bir şekilde tam dönüp gidicekken havada çok hızlı bir şekilde uçan birisini görür.Sarı uzun saçlı bir kızı gördü mavi gözlü,elinde ise parlak bir beyaz kılıç vardır.Kızdan çıkan aura ise taşıyor ve etrafa saçılıyodur.

Kız:Nocturne stili A1 Uzay Kesiği!!!!!

Kız bir anda mavi enerjik topa milyonlarca kesik attı,enerjik topun yarısını yok etti ve partiküllerine ayırdı fakat yarısı ise hala düşmekte.Kız geri çekildi bir anda kıza yorgunluk çöktü ve yere doğru düşmeye başladı.Arkasından mor auralı bir kız uçtu ve onu gökyüzünde kaptı.2si birlikte yere indi.Yüzü dahil her yeri kapalı olan tamamen siyah aurası ile baskılayan bir erkek ortaya çıktı,kılıcını doğrulttu ve kılıcını tamamen siyah bir enerji ile doldurdu.

Erkek:Sonsuz karanlık Stili Tehlikeli Galibiyet!!!!!!!! 

Dediği anda bir anda yok oldu ve yere düşen mavi enerjik topu tamamen partiküllerine ayırarak enerjik topun arkasında belirdi.Havada atom bombası kadar büyük  bir patlama sonucunda o erkekte yere düşmeye başladı o patlamanın şok etkisiyle.yere 500Metre kala kimse onu kurtarmıyodur....

Güçlü bir gamerin dünyası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin