Sonat
Okulun ilk günü ben ve okula gitmek hadi ama ben SONAT DEMİRCİ.O salak okula ilk gün giderek kalitemi düşüremem.Ama babamın ortaklarıyla yemeğe gitmek zorundayyım.Neden mi?
Yoksa babam elimden o çok sevdiğm arabamı alıcak.Okulda da kalitem düşecek.Yeni okuluma ilk girişim de çok cool görünmeliyim değil mi (!)
Şu an tam olarak YILMAZ HOLDİNGin önündeyim...
Sevili babacım(!)bana çok beğendim(!) smokinlerden almış.Smokini alıp tüymeyi planlıyorum.Ne de olsa Zühre gibi bi baş belasını görüp kuyruk gibi peşime takılmasını istemeyiz değil mi?
Evet ben ve şanssızlıklarım Zühre yine kendine o çok seksi duran ultra mini göğüs dekolteli siyah elbisesiyle bana doğru geliyor."Sonatttttt nerelerdesin sen tatlım özlettin kendini"
"biraz işlerim var"
"hadi ama benden önemli değildir değil mi ?"
"kesinlikle senden önemli"
Zühre karşımda morarmaya başlamıştı bile.Ne yani arabamdan önemli değil yani.Yoksa istediği şeyi veririm tabiki...
Babamın odasına girdim.Ve şu babamın herzaman ki meşhur notlarından biri "SONAT KILIFIN İÇİNDE TAKIM VAR GİY VE YEMEKTE USLU ÇOCU7K OL BABAN" Ben ve uslu çocuk olmak ahh baba ben uslanmam...
Ne kadar badboy takılsam da hiçbir zaman çok lüks,gösterişli,büyük şeyler sevmedim.Babamlardan ayrı bir evde orta boyutlu bie evim var.Kılıftan smokini çıkardım ve ne tesadüf ki (!) bir tane daha not var."KRAVATI TAKMASSAN ARABAYI VERMEM".Ne harika değil mi(!)Ailem tehditle herşeyi bana yaptırıoyo.Kravatkırmızın ta kendisi ne harika (!)giyindiö ve o lanet yere babamın bana yolladığı başka spor olmayan bir arabayla aile yemeğine gittim....
DERİN
Sevgili anneciğimin(!)bana aldığı kan kırmızısı elbise gayet güzel gözüküyordu.Dizlerimin 2 karış üstünde bitiyordu.Arkası tül olarak uzanıyordu.Tül arkadan kuyruğu oluşturuyordu.Kuyruk aşağı inedikçe koyulaşıyordu ve siyaha dönüyordu .Siyah platform ayakkabılarımı giydim.Siyah kalın bilekliğimi taktım. Siyah far, siyah göz kalemi,rmelve koyu kırmızı rujumla bütünleştirdim.Elime minik siyah çantamı alıp beyaz şirin arabaya binip aile yemeğine gittim...
SONAT
Fazla lüks mekana girdim.Ailem ve ortaklarına selam verip yerime oturdum.kARŞIMDA BOŞ BİR SANDALYE DAHA VARDI.hAE ŞU ORTAÜIMIZIN KIZ HALA TEŞRİF ETMEMİŞ ANLAŞILAN . kesin ırıspılar gibi giyinip süsleni hiç bi boka benzemeyen biriisidir.Ben kendi düşüncelrimle boğuşurken herkesin kapıya dikkatlice baktığını gördüm.Başımı çevirdiğim de ilk grüşte düşündüğüm şey kızı becerebilmek değil demasum ama bir o kadar da sinsi bir kız gördüğümdü.
DERİN
Tahmin ettiğim gibi fazlaca lükstü heryer.Çok sevgili ailemi(!) gördüm ve tam bir hanımefendi edasında yanlarına yürüyüp topluca selam verdim...
Ta ki karşımdaki meteoru fark edene kadar sürdü bu durum.Fazla artisit ir tipti.Bende öyle gözükmeye karar verdim.Yemeklerimizi sipariş ettik.Yemekler geldiğin de yemek yerken sohbet etmeye aile büyükleri devam ediyordu.Sonra ise Demir Bey (SONATın babası)"Derin biz seni tanıştırmadık.Kendisi benim oğlum olur" deedi. Ben ise Sonata gülümsedim.O ise pis bir sırıtşla karşılı verdi.Mekanda slow bbir müzik çalmaya başladı.Bu sefer ise Hale Hanım (SONATın annesi) "Sonatçım Derini dansa kaldırsana biz de maziye dönelim."diyiverdi.Ben ise uygun bir dilde reddettim."pek güzel dans edemem."Sinem Hanım ki o benim annem olur"Utanmasana kızım çok güzel dans ettiğini biliyoruz" dedi.Sonra ise bizim Sonat beni dansa kaldırdı.Dikkatimi çeken şey ise birbirirmize acayip derecede uyumlu olmamızdı.Dans ederken konuşmaya başladı"bENİMLE DANS ETMEK İSTEMEYEN BİR KIZ FAZLA NAZLI GALİBA"
"HAYIR SADECE EGOİST İNSANLARLA DANS ETMEM"
"BAŞINDAN GEÇEN OLAYI DUYDUM ÜZÜLMÜŞTÜM AMA GALİBA YANILMIŞIM İSTEYEREK YAPTIN DEĞİL Mİ?"
Ben olayın şokundayım ve o benle dalga geçiyordu.O şokla kendisine bir tokat atıp hızla oradan ayrıldım.Daga geçti,pis,hayvan,egoist,odun,camış...Arabama atladım ve son hız sürmeye başladım.Yol beni nereye götirürse oraya gidecektim.Kendimi iğrenç eskortlara benzettim bi an...
En iyisi bu hayattan kurtulmaktı.Sonunda arabanın benzini bitti.Şansa bakın ki dağlık bir bölge altı da deniz...
İşte intihar için en uygun yer bu olsa erekti.Beni düşünen bir ailem olmadığı için klişe mektuplardan yazmicam.Kendimi tam uçurumdan atarken belimi iki koca el kapladı.Beni kendisine döndürüp dudaklarıma yapıştı...
SONAT
Bana nasıl tokat atar,o lanet kızı öldürücem ailem bana araban gitti bakışları atarken bir lanet savuırup mekanı terk ettim.Araama atlayıp bara gittim.En iyi kafamı orada toplarım.Lanet olsun ki zÜHREde burda . Onu görmezden gelerek kendimi deri kotuklara bıraktım.Sonra ise Zühre üzerim de yerini aldı.Aklı sıra beni kışkırtacaktı herhalde...BAŞARDI da...Alkolün etkisiyle üst katta bir odaya geçip kapıyı kapattım.Sonra ise Zühreyle yorucu bir gece geçirdim.Kalktığımda kafam davul gibiydi.Hemen duş alıp bardan çıktım.Zührede kalksınben mi uyandırıcam yok artık...
Bün okula gitmeye kara verdim.Yarın yeni okulum da bakalım zevkime uyan kızlar oacak mı...?....(!)
Arkadaşlar medyada ki Sonat
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ÜÇ YÜZÜ
Novela JuvenilRenkli dünyasından karanlık bir dünyaya geçiş yapan bir kız peki bu kızı kim renkli dünyasına geri döndürebilir ?