BÖLÜM 4

55 7 0
                                    

Derin

Sabahalarmın sesiyle gözlerimi açtım.Saat 09:00 ' da hemen banyoda kısa bir duş aldım.Rutin işlerimi halledip banyodan çıktım.Dün aldığım elbisemi giymedim.Ben kendi kostümümü çok önceden almıştım.Sonat ve Ece'de çok şaşıracaklar.Baloda çok ilgi göreceğimi düşündüm.Çünkü MALEFİZ olmuştum.Yüzümde tam olarak maske yoktu.Kuaförde makyajla yüzümü boyattım.Gözümün altınıda siyah gözyaşlarıya boyattım.İşte şuan da hayatımın kostümünün içindeydim.

Mütevazı olmadığım için çok güzel olduğumu söylemek isterim.Bakalım Sonat ne olacak?Aldığı elbiseyi bize göstermedi.Benim "uyuyan güzel" olmam gerekirken "malefiz" olarak görünceki tepkisini çok merak ediyorum açıkçası...

***

Kendimi tamamiyle hazır hissetiğimde hazır olduğumu mesajla Sonat'a bildirdim.öKÜZ "ben haazırım,seni bekliyorum" makyajımın üstünden tekrar geçip pelerinimi takarken mesaj gelmişti."Bekle,geliyorum Uyuyan GÜZEL"mesajı okuduktan sonra elimde olmadan bir sırıtış kaplamıştı yüzümü.Sonra ise hizmetlimiz Aysun Abla "arkadaşınız geldi"dedi.Yavaş ve havalı bir şekilde aşağıya indim.Sonat beni görünce gözleri kocaman oldu ve "MA-mallleeff--iiiizh-zzmi"? dedi.Ben de gülüp "Ben uyuyan güzel olcak kadar masum olcağımı düşünmüyorum" dedim ve ekledim "Senin V For Vendetta olacağını hiç düşünmemiştim.Beni şaşırttın diyebilirim ve yakışmış" dedim.Sonat ise göğsünü kabarttı ve "senin kadar baloda güzel olamayacağını düşünüyorum ve balonun en şanslı erkeği ben olacağım" dedi.Göz devirip"klişeleşme " dedim.Sonra kolunu uzattı bende koluna girdim.Sonatın yüzündeki gülümsemeyle bende gülümsedim.O gamzelerrr...kostüm balosunun olduğu mekana gelmiştilk.Gerçekten çok şık bir mekandı.Yavaş ve havalı bir şekilde içeriye giriş yaptık.İçeride bütün gözler bir noktada birleşmişti.Oda tabiki Zühre orospusuydu.Üstü full çıplaktı.Hiç şaşırmadım çünkü o sürtüğün tekiydi.Biz içeri girince bütün gözler bizim üstümüze toplanmıştı.Gerçekten güzel bir çift gibi gözüküyorduk.Bu sırada Zühre'nin bana ölümcül bakışlarıyla karşılaşmıştım.Herkes kimin kim olduğunu neredeyse tanıyordu.Sonat'la boş bir masaya geçtik.Yan masamızda abim-Deniz-'i gördüm.Deniz bizden bir yaş büyüktü.Yani lise 4'e gidiyor.Beyaz atlı prens olmuştu be çok düşünceli bir hali vardı.Bakışları bir noktada birleşmişti.O noktayı takip ettiğimde Ece'yi ve yanında Joker kılıklı bir herif vardı.Nedense bu çocuktan hoşlanmamıştım.Ece'nin sevgilim dediği çocuk bu olmalıydı herhalde...
...
Hemen abimin yanına gidip "naber Deniz"dedim.O olaydan sonra pek konuşmamıştım Denizle.Bu nedenden dolayı şaşırmıştı."iyiyim kardeşim"dedi ve bana sarıldı.Sarıldı bana bana.Çok mutlu olmuştum.Abim bana eskisi gibi davranmaya başlamıştı."Deniz karadeniz'de gemilerin mi battı"dediğimde"gemim var mıydı ki batsın"dedi."jokerimiz prensesimizi bulmuş"dedi,ekleyerek.Evet Deniz'in Ece'den hoşlandığını biliyordum ve abimle çok rahat konuşabiliyordum.Deniz için ne kadar üzülsem de Ece mutlu olduğu için o kadar da mutluydum.Sonra ise Ece beni görüp el salladı,ve Joker görünümlü herifin elinden tutup yanımıza sürükledi
Joker hınzır bir gülüşle yanıma geldi.Elimden tutup öptü
"Ben Ateş memnun oldum"dedi.Ben de yapmacık bir gülümsemeyle "bende Derin"dedim.Hâla elimi bırakmamıştı.Elimi elinden çekip Sonat'a yaklaştım.Ateş Sonat'la tokalaşıp "naber kardeşim"dedi."Sen nasıl herkesi tanıyorsun merak ediyorum"dedim.Sonat o güzel kahkahasıyla gülüp,konuşmaya başladı. "Ben ,Asrın ve Ateş ayrılmaz üçlüydük"dedi.DÜK'ü vurgulayarak.Sonra ise Zühre ile Asrın beraber yanımıza gelmeye başladı.Asrın Zühre'nin kavalyesi opmiştu.Ama hiçbir kıskançlık hissetmedim.Sadece çok fazla sinirlenmiştim.O sırada Asrın tam önümde durup gözleri dolu bir şekilde bana baktı.Elimi elinin içine hapsetti.Hemen ellerimi ellerinin arasından çektim,ve Sonat'a daha fazla yaklaştım.O sırada adının Ateş olduğunu öğrendiğim çocuk "Asrın kardeşim nasılsın"dedi.Asrın ise gülümsemeye çalışıp Ateş denilen çocukla erkekçe tokalaştı,ve sarıldılar.

Sonra ise Asrın bana seslendi"Derin bir dakika gelir misin"Ortalıkta rezil.olmamak adına "tamam"dedim,kısık çıkan sesimle.Bugün herşeyi bitirecektim,daha fazla onu düşünemezdim.Asrın elini uzattı,ama ben elini görmezden gelip önünde yürümeye başladım.

Terasa çıkıp yanıma gelmesini bekledim.Asrın hemen yanıma gelip kollarımı tuttu ve konuşmaya başladı
"Derin bana böyle davranma canım acıyor"dedi,ve benim kollarımı daha sıkı tutmaya başladı.Hiç konuşmadım çünkü canım acıtarak benden intikamını alabileceğini düşünmüstüm.

"Konuş Derin dilini mi yuttun konuş"diye beni sarstı.Ben sessiz bir şekilde hala onun yüzüne bakamazken birisi beni kollarımdan çekti.Ama bu Asrın değildi...

Sonat,Asrın'a işaret parmağını sallayıp "Bir daha Derin'in canını acıtırsan kardeşim demem çok pis canını acıtırım"dedi.Ben hala şoktaydım ve hareket edemiyordum.

O sırada Asrın konuşmaya başladı"O benim sevgilim ona istediģimi yaparım"dedi.

Neden kızlar bir mal gibi kullanılıyordu ki cinsiyet ayrımı yapılıyordu ki feminist olanları bazenleri cidden çok iyi anlıyordum.Erkeklerin yanında yavru savunmasız bir kedi gibi birşeymiydik ki biz bence erkekler dünyaýı yönetebilir ama kadınlarda erkekleri yönetir.Kadınlar çok güçlü varlıklardır kadınlar küçümsenmemeli.Düsüncelerimi sonraya bırakıp konuşmaya başladım."Seni istemiyorum lanet olası istemiyorum denedim ama olmadı senden nefret ediyorum artık"dedim.Asrın ise kolumdan tuttu be kendine doğru beni çekti.Dengemi kaybettim ve pelerinime de takılınca terastan düsüyordum ki Sonat beni tuttu.Ben dejavu yaşadıģımı düşünürken Sonat bağırmaya başladı"Bir daha Derin'e dokunursan senin olmayan şerefine sıçarım"Asrın ise bana baktı ve "Derin bişiy oldu mu ben ben özür dilerim ama allah kahretsin Sonat'a nasıl kanabiliyorsun lannn"diye bağırdı."Yeter Sonat benim arkadaşım hatırlarsan sen onu bile becerememiştin herşey bitti,benden uzak dur"dedim,tükürürcesine.Sonat'ın elinden çekerek aşağıya indirdim.

Makyajımı ağlamama rağmen iyi görünüyordu.Sonat'a döndüm ve "Sonat hiçbir şey olmamış gibi davranalım,artık daima gülmeliyim daima"deyip sıcacık bir gülümseme yolladım.O da bana gülümsedi ve kolunu uzattı,şımarıkça gülümseyip koluna girdim.

Sonra ise çift değiştirerek dans etmeye başladık.Herkes kendi kavalyesiyle dans ediyordu.Sonra ise gelip bize Eceler çarptı ve bir güç beni kollarına çekti bu Ateş denilen çocuktu.Ateş konuşmaya başladı."Derin bugün de çok güzel görünüyorsun"dedi.Ben şaşkın bir şekilde ona bakarken konuşmya devam etti."Aa cık cık cık beni hatırlamadın mı dur hatırlatayım güzelim"dedi ve Joker maskesini çıkardı.Bu bu bu oydu.O lanet olayı bana yaşatan o lanet kişiydi.Hemen ellerimi onuzundan çektim.Tam gidiyordum ki"Sonat'tan hoşlanıyorsun,Asrınka çıkıyorsun ama unutma sen BENİMSİN"dedi.Elimin ayağımın boşaldığını hissettim ve hemen bahçeye çıktım.Dizlerimin üstüne düştüm ve ağlamaya başladım.Ağlamaktan bilincimi kaybettiğimi ve hissizleştiģimi hissediyordum.

Gözlerimi kararmaya başlamıştı,kendimi arkaya doğru hızla bıraktım.Ama arkadan bir çift el belime dolandı ve beni kucağına alıp beni bir arabaya bindirdi.Gerisi sadece karanlıktı...

Gözlerimi açtığımda siyah ve lacivert boyalı bir oda da gözlerimi açtım.Beni buraya Ateş'in getirdiğini düşündüm ve çığlık attım.Hemen odaya birisi girdi ki giren Sonattı,bana sarıldı ve "ne oldu,neyin var"dedi.Hala sıkıca ona sarılırken "oydu diyebildim sadece titrek sesimle.Başım ,Sonat'ın boyun girintisine sakladım ve ağlamaya başladı.Hiçbir tepki göstermeden sadece beni daha sıkı sardı ve bir eliyle sırtımı bir eliyle saçımı okşamaya başladı.Aynı zamanda da konuşmaya başladı."şşşş sakin ol ben senin hep yanında olucağım ,sen sakin ol ve ağlama,ağlamandan hoşlanmıyorum"dedi.
Bir süre birbirimize sarıldıktan sonra birbirimizden ayrıldık."Ne olduğunu anlatmak istersen dinlerim"dedi."Ateş "dedim zorla ve yutkundum."Nolmuş Ateş'e"dedi kaşlarını kaldırarak."Bana tecavüz eden o"dedim.Ne zamandır bu kelimeyi kullanmadığımı hatırlarken Sonat'ın yüz hatları birden sertleşti ve "Derin burada bekle yarım saate geliyorum"dedi,ve çıkıp gitti.Ben ise o kocaman yatakta uyumaya çalıştım.Yorgun bedenim bu olayları daha fazla kaldıramayıp yenik düstü ve kendimi uykuya bıraktım.

Arkadaşlar medyada ki Ateş

UZUN BİR ARADAN SONRA HİKAYEMİ YAZMAYA DEVAM EDEBİLDİM.İNTERNETİM GİTTİ.TELEFONUM BOZULDU.TEOG SINAVINA GİRDİM.VE BAZI AİLEVİ SORUNLARDAN SONRA SİZE GERİ DÖNEBİLDİM ARKADAŞLAR.RAMAZAN'DA SİZLERLE BERABER OLAMAYABİLİRİM FAKAT RAMAZAN'DAN SONRA SİZLERE VE HİKAYEME GERİ DÖNEBİLECEĞİM.

Kendinize iyi bakın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN ÜÇ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin