Dne 1. října 1989 porodilo současně 43 žen z celého světa, přestože žádná z nich předtím nebyla těhotná. Výstřední miliardář sir Reginald Hargreeves se rozhodl, že co nejvíc dětí z nich najde a adoptuje. Podařilo se mu získat sedm dětí s výjimečnými schopnostmi pojmenoval je Umbrella Academy. Hargreeves dal dětem čísla místo jmen, ale nakonec je pojmenovala jejich robotická máma Grace. Číslo jedna - Luther, číslo dva - Diego, číslo tři - Allison, číslo čtyři - Klaus, číslo pět- Pětka nemá jiné jméno protože neposlechl otce a cestoval časem do budoucnosti, číslo šest - Ben, číslo sedm - Vanya. Každý z dětí má výjimečné schopnosti kvůli kterým si je Reginald adoptoval například Luther má super sílu, Diego může ovládat různé zbraně, Allison přiměje kohokoli k čemukoli, Klaus mluví s mrtvými, Pětka cestuje časem a časoprostorem, Ben se mění v chapadlový monstrum, Vanya všichni tvrdí že schopnosti nemá, ale jelikož se Reginald jejích schopností bál donutil Vanyu zapomenout a brát prášky na uklidnění. Po tom co Pětka zmizel a Grace dala všem jména se Klaus a Ben sblížili a to hodně.
⬛⚪⬛⚪⬛⚪⬛⚪⬛
Ahoj lidi vítám vás u mé první ff na TUA jak už jsem říkala je to moje úplně první ff na ně takže neočekávejte nic extra, taky jak už jsem psala je to ff o Klausovi a Benovi. Doufám že se vám bude příběh líbit a dáte tomu šanci. Pokud najdete nějaký chyby napište prosím do komentářů, všechny pozitivní i negativní komentáře přijímám, taky budu moc ráda když mě budete sledovat a nebo dáte hlas pro nějakou kapitolu. Dopředu pro ty co si to přečtou tak jim moooc děkuji a užijte si příběh.
Napište mi prosím do komentářů jaký cover z těch co vám tady ukážu tam mám zatím dát. Díky
1.
2.
3.
4.5.
Za mě je asi nejlepší ten poslední, ale je to jen a jen na vás☺️
Btw šťastný Valentýn 🥰
Zatím ahoj❤️🙃
ČTEŠ
Láska až za hrob (ff, TUA)
FanfictionAhoj vítám vás u mé první ff na TUA doufám že se vám bude příběh líbit, je to ff o Klausovi a Benovi jelikož jsem zde na wattpadu žádný příběh o nich nenašla tak jsem se rozhodla nějaký napsat. Neočekávejte od toho něco extra moc psát neumím.😅 Možn...