Dabbelik Başladı

3.1K 66 17
                                    

Çünkü yüzü kanlar içindeydi çeşmeye baktı çeşmeden su yerine kan akıyordu. Sinem hemen dışarı çıktı koşarak yere düştü. Akın oraya geldi ve hemen sinemi tuttu. Sinemi evine getirdi.

  Sinem teyzesine sarıldı. Gidip pencerenin yanına oturdu. Sonra kapı çaldı teyzesi kapıyı açtı. Komşuları çıktı. Biraz sohbet ettiler ve komşularının kızı bazı sureleri ezberlemiş ihlas suresini okudu.

  Ve birden Sinem ayağa kalkıp kalın bir sesle kızın üstüne atladı. Okuma okuma okuma diye bağırmaya başladı. Kızı boğuyordu kız susmasa. Birden komşusu aaaa bu ne biçim komşuluk dedi. Teyzesi pardon o biraz yorgun dedi.

  Sinem geceleri rüyalar görüyordu. Bu akşamda yine bir rüya gördü. Ama rüyayı görürken evde hiç kimse yoktu. Teyzesi ve eniştesi dışarıya çıktılar.

  Sinem yatağından fırladı teyzesinin ve eniştesinin güldüklerini duydu. Televizyon odasına gitti ve teyzesi Sineme çocuk yapıcağız canım dedi. Ve sinem teyzesinin ayaklarına baktı ve ayakları tersti. Sinem oracıkta bayıldı ve gözlerini açtı  kendini hastanede buldu ve ayağa kalkıp kalın sesle herkez yaptıklarının bedelini öder. Dedi ve çerçeveleri tabloları salladı çerçevelerinin yerlerini değiştirdi. Yani anlayacağınız Dabbelik başladı.

    Sinem artık bir dabbe olmuştu çünkü o gün içine giren siyah duman bir Dabbeydi arkadaşlar.

Cinlerin OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin