-cinq-

871 63 14
                                    

Hadi bismillah

Jungkook: merhaba taehyung

Taehyung: şey merhaba, kimsiniz?

Jungkook: ben jungkook, jeon jungkook. Kısaca bugün okulda seni duvara iten çocuk.

Taehyung: ha

Yani şey neden yazdınız?

Eğer arkadaşlarıma yaklaşma diyicekseniz onlar ile görüşmek isteyen ben değildim. Onlar beni çağırdı. Eğer rahatsız olduysanız özür dilerim. Sizi üzmek veya sinirlendirmek gibi bir amacım yoktu. İsterseniz bir daha onlar ile konuşmayabilirim.

Jungkook: Hayır lütfen özür dileme.

Suçlu olan benim. Öyle davranmamalıydım. Asıl ben senden özür dilemek için yazdım. Gerçekten özür dilerim ne yaptığımı bile bilmiyordum aniden sinirle sana çıkıştım. Kendimi kötü hissediyorum.

Taehyung: ahh..

Özür dilemenize gerek yok. İsteyerek yapmamışsınız yani o yüzden sorun değil. Arkadaşlarınızı yanımda görünce öyle düşünmüş olabilirsiniz. Ama yinede öyle bir amacım yoktu bunu bilmenizi isterim. Yeni geldiğim için ve arkadaşım olmadığı için sizin arkadaşlarınızda benimle arkadaş olmak istemişti. Sevinmiştim ama yinede sizi böyle düşündürmek istememiştim.

Jungkook: şuan ben haklıymışım gibi konuşuyorsunuz ama cidden yaptığım çok yanlış birşeydi. Herşeyi unutsak olur mu?

Eğer kabul edersen özür amaçlı okul çıkışı bir kafeye gidelim?

Taehyung: gerçekten miii??

Olurr çok sevinirimm

Jungkook: o zaman yarın görüşürüz?

Taehyung: görüşürüzzz 🤗🤗


...

Taehyung ile okulun yanındaki kafeye gelmiştik. Dün ki olaylar hakkında konuşmuştuk biraz. Sessizlik oluştuğunda gözüm ondan takılı kalmıştı sipariş verirken bile ona bakıyordum. Cidden büyülenmiş gibiydim. Galiba oda bundan rahatsız olup kafasını çevirip duruyordu ve eli ile uğraşıyordu. Ama umrumda değildi hala ona bakıyordum.

"Şey yüzümde birşey mi var? Biraz tuhaf bakıyorsunda"

"Ha? Yani hayır sadece yüzünü inceliyordum"

"Neden ki?"

"Güzelsin. bir erkek olmana rahmen güzelsin."

"Oh.. ımm teşekkür ederim"

Yüzü kızarmıştı. Eli ile yüzünü kapatmaya çalışsa bile yüzü gözüküyordu. Bende konuyu değiştirmek için konuştum.

"O zaman artık arkadaşız?"

Elimi uzatıp hafif bir gülümseme sundum suratına. Ardından oda elimi tutup aynı gülümsemeyi bana sundu.

"Arkadaşız"

Yıllar sonra yb attım aferin bana..
Oy ve yorum yaparsanız mutlu olurum filan işte

| love is love | taekook |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin