Tekrar geldim.
Bu bölümde bana saydırmamaya çalışın.. Hehe 🙃
Biraz saldırılacak gibi geldi ama neyse ;)
"Eveeet!" Diye bağırarak savaşın üstüne hopladım. Hoplamamla yerle bir olduk. Dudağıma bir buse kondurdu.
"Seni seviyoru-" diyecekken
Sıçrayarak uyandım
Küfürleri alalım .. .d
Neredeydim? Neler olmuştu? Hepsi rüya mıydı? Ne?? Ne oluyordu? Wtf?
Rüyana sıçıyım senin emi!
Bende yardım edeyim sana.
Oo ilk defa aynı fikirdeyiz!!
Sg.
Ayağa kalktım. Burası benim odam değildi? Neredeydim ben? Noluyordu? Rüya olamazdı değil mi...
Ayağa kalktığımda dolandım. Bir bas gitar vardı. Oda koyu mavi dizayn edilmişti. Mobilyalar ahşap işlemeliydi. Kapıda bir ceket asılıydı.
Kapıya doğru yürüdüm. Aynı zamanda elime bas gitarı almıştım. Neler oluyordu? Karşıma çıkan ilk kişiye bas gitarla dalacağımdan şüphe yoktu. Odadan çıktım.
Parmak uçlarımla hareket ediyordum
İçeriden gelen sesi dinlemeye başladım. MARCO...
"Sana bul dedim!" Diye bağırıyordu telefona
".."
"Ne demek bulamıyorum!!"
".."
"Sen nasıl bir adamsın böyle! Verdiğim paraya değmiyorsun bile!"
".."
"Kız yanımda!"
".."
"Sus ve gel!"
Demesiyle duvarın arkasına saklandım
"Vay vay vay.. Elmas hanım da kalkmış?" Demesiyle kalp atışlarım korkudan iki katına çıktı.
"Saklanamazsıın" dedi sakin ama ürpertici bir sesle
"Seni bulacağım.." ürpertici sesle konuşmaya devam ediyordu. Bir anda önümde belirmesiyle korkudan ölüyordum.
"Sana bulacağımı söylemiştim değil mi?" Demesiyle yutkundum.
Kaçmaya çalışmamla bileğimden tuttu. Acıyla inledim.
"Nereye gidiyorsun? Daha yeni geldin?" Dedi. Ona döndüğümde bana sırıtarak bakıyordu
Bir anda hiç beklemediğim bir şey oldu
Kafası 360 derece döndü ve gözlerinden kanlar boşaldı. Çığlık atarak geriye çekildim.
Ve gözlerimi açtım. Fırlayarak sıçradım. Hastanedeydim? Ne Yani Buda mı rüyaydı? Aslında rüya olmasına mutlu olmuştum.
"Elmas Hanım uyanmışsınız" diyen hemşireye baktım
Yok zaten şuan uyuyorum hala
"Ne oldu?"
"Arkadaşlarınız-" derken Kapının önünde uyuyan doruk hemen atladı. Diğerleri de uyuyordu.
"Yenge! Hani biz düğünü bastık ya! Sen orada heyecandan bayıldın! Hastaneye getirdik seni!"
"Yenge? Ben yaşlı mıyım olum!" Dedim sitem edercesine
"İşte benim yengem!" Diyip bağırdığında da diğerleri sıçradı.
Demekki rüya değildi. Sadece evlilik teklifi rüyaydı. Aslında düşününce üzülmüştüm. Belki de öyle bir teklif isterdim
Yaw he he çocuğun üstüne atlayacaktın eveeet diye!"
Sen karışma,
Şimdi be olacaktı?
Selam!
Bu bölümde açık söyleyin kaç küfür ettiniz? Skdoqozfl
Nasıldı?
Neye üzüldünüz?
Neye sevindiniz?
Neye ....? Burayı da siz tamamlayın!
Görüşürüüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Sınıflar - 2.Kitap -
RandomDüşman sınıfların 2. kitabına var mısınız? Birinci kitabındaki serüven tüm hızıyla devam ediyor! Tek bir seçim her şeyi belirleyecek. İlk kıvılcım'ın devamı!