(Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin.)
Killshot, Magdalena Bay
Balaclava, Arctic Monkeysİki gözü cennet ile cehennem,
Bir yüzü yeryüzü''Ya siz... Sizin yaz tatiliniz nasıl geçti Bayan van der Sang?''
Tatilim nasıl mı geçti? Olay'lı.
Olay'ın vukuu bulduğu gün ben aşağı indiğimde bir miktar havadan sudan sohbet edilmişti, Rabastan'ın gelmemiş olması dikkatimden kaçmamıştı. Asıl konuya -Bayan Lestrange'in inatla nişan ve düğünün İngiltere'de olmasını istemesi gibi- geçmek için Jenna'nın salona gelmesini bekliyordu herkes. Ve Regulus'un dediği gibi olmuştu, sadece nişan değil düğün de konuşuluyordu. Jenna'nın teşrif etmesini bekleyecek kadar saygıları vardı.
Ardından Snowy yanında bir başka evcini ile gelip babamı çalışma odasına çağırmışlardı. Gerisi tamamen Regulus'un planıydı. Evcinleri, Bayan Jenna'nın kendisinin ve eşyalarının malikanede olmadığını anlattılar. Babam da beni çağırıp misafirlerimizi hiç kibar olmayan bir şekilde salonda yalnız bırakmıştı. Sonra bir şeyler uydurup nişan konusunu ertelemiştik. Çünkü ben en az annem kadar sevdiğim Jenna yanımda olmadan nişan falan yapamazdım.
Aynı günün gecesi Regulus tekrardan beni ziyaret etti, olup biteni yaptıklarını anlattı. Babam Jenna onu terk ettiğini sandığı için bir iki gün depresif takıldı. İleriki zamanlarda ise hiçbir şey olmamış gibi davranmaya başladı. Bu tavırlarından şüphelenmedim değil yani. Sevgilinin seni terk ettiğini sanıyorsun en azından ona ulaşıp konuşmak istemez misin?
Babama bu düşüncelerimi daha üsturuplu bir biçimde sorduğumda ''Aramız zaten çok iyi değildi son zamanlarda.'' diyerek kesti. Yalanın daniskası. Üstüne gitmedim elbette.
Haftalar haftaları kovalarken her şey oldukça normal gidiyordu. O kadar normaldi ki her an biri beni tutuklamaya gelecek gibi hissediyordum. Tek bir yaprağın bile kıpırdamadığı ılık bir sabah Jenna'nın ağabeyi babama hesap sormaya geldi. İşte o gün her şeyi herkes öğrendi, magazinsel bir gündem oldu.
İşte o gün gizliden gizliye bir soruşturma olduğunu, Jenna'nın haftalardır kayıp olduğunu öğrendim, babamla birlikte. Bir an için onlara acıdım aslında. Ölü birini arıyorlardı, büyük ihtimalle cesedini bile bulamayacaklardı. Lakin onlara acıyacağıma kendime acımalıymışım çünkü seherbazlar bizi sorgulamaya gelecekmiş. Yanlışlıkla (!) üstüme şarap döktüğüm için yukarı kaçtım, Snowy'den bana acil veritaserum panzehri ile sakinleştirici iksir getirmesini rica ettim.
İksirleri içip sorguya girmiştim. Kimse bir van der Sang olduğum için bana veritaserum vermeden önce kan testi yapmaya cüret etmemişti çok şükür. Bütün yaz yaptığım gibi yine milyon yalan söylemekle geçmişti sorgum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧 𝗟𝗜𝗞𝗘 𝗗𝗜𝗔𝗠𝗢𝗡𝗗
Fanfiction(devam etmiyor.) [ 𝐁𝐚𝐫𝐭𝐲 𝐂𝐫𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐉𝐫. 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧] Livania van der Sang hayatının hatasını yapar ve ne olduğunu anlamadan kendi esrarengiz bir olayın içinde bulur. Bakalım bununla başa çıkabilecek mi? ...