Miłego czytanka ❀◕ ‿ ◕❀
🍪 ciasteczko dla Ciebie i i 🍩 spóźniony pączuś▁▂▃▄▅▆▅▄▃▂▁
Piątek, godzina 5:~~
Powoli otworzyłem powieki, w pomieszczeniu było jeszcze ciemno. Z zewnątrz było słychać wiatr i uderzające o metalowy dach krople wody. Obróciłem się na bok w stronę ściany. Czy mnie może choć raz obudzić budzik a nie mój obsrany organizm? Ponownie obróciłem się na bok i sięgnąłem po telefon. Poprawiłem się do siadu i oparłem o ścianę wzdłuż łóżka. Włączyłem telefon i dostałem flash bankiem, wydałem z siebie zirytowany odgłos i wkurwiony zminimalizowałem jasność na minimum. W końcu byłem w stanie spojrzeć na jakże cudną godzinę: 5:47. A mógłbym jeszcze godzinkę pospać...
▁▂▃▄▅▆▅▄▃▂▁
Oglądałem jakiś randomowy film na Yt, gdy nagle przerwał mi mój kochany budzik ukazujący 7 rano. W końcu mogę wstać nie bojąc się, że kogoś obudzę. Jakże zadowolony wstałem i wyszedłem z pokoju lekko trzaskając drzwiami. Zrobiłem szybką rutynę w toalecie i ruszyłem do kuchni. Przyszykowałem sobie kanapki i kawę po czym usiadłem na kanapie i włączyłem telewizor. Nie musiałem długo czekać aż wszyscy się zjawią i zaczną penetrować kuchnię. Chwilę później podeszła do mnie zaspana Eri w kigurumi tygryska i położyła się obok mnie korzystając z mojego brzucha jak poduszkę.
▁▂▃▄▅▆▅▄▃▂▁
Pogoda się uspokoiła a zza chmur wyszło piękne słoneczko. Nadszedł czas wyjścia tak więc ubrany w mundurek wsiadłem z ojcem Aizawą do auta. Trochę przed bramą UA musiałem wyjść i przejść resztę pieszo. Aizawa nie chce ujawniać, że jest gejem oraz, że w ogóle ma dzieci. Przez co ludzie biorą go za samotnego kociarza mimo, że nie mamy w domu kota. Gdy przeszedłem próg bramy UA zauważyłem przed szkołą zebrane w grupy obydwie klasy: 1A i B. Idąc w ich stronę zastanawiałem się... Do kogo kurwa podejść... Monoma wyglądał na wciągniętego w rozmowę, nie żebym miał ochotę z nim rozmawiać, przynajmniej jest nikła szansa, że mnie nie zauważy. Nagle podeszły do mnie do mnie dwie osoby, wysoki, muskularny chłopak z okularami i niebieskimi włosami oraz drobna dziewczyna o miłym uśmiechu i czarnych włosach związanych w nietypową kitkę.
- Witaj! Jestem Tenya IIda a to jest Momo Yaoyorozu, Obydwoje reprezentujemy klasę 1A, liczymy na miło spędzony czas jak i mamy nadzieje, że dołączysz do nas na stałe. - Powiedział uśmiechnięty chłopak a dziewczyna obok przytaknęła.
- Tak! Miło Cię poznać Shinsou. Prosiłabym tylko o nie ocenianie ich zachowania z góry, zawsze mają tyle energii hehe~ ale czasami da się z nimi normalnie porozmawiać, przynajmniej z większością - Dziewczyna dodała coś od siebie i zgarnęła kosmyk włosów za ucho.
- Wow, dziękuje za tak miłe powitanie. Oczywiście nie zamierzam, to nie w moim stylu - Szybko zapewniłem dziewczynie. Ta dwójka jest bardzo miła, że aż się lekko uśmiechnąłem.
- Podziwiam, że pomimo ataków ligi dalej mają tyle energii i zapału, jak i pomysłów na podreperowanie swoich umiejętność - dodałem- Taaak... Jednak robimy to z drobnym opóźnieniem niż klasa B, przez te ataki dużo osób jest mocno w tyle ponieważ mieli różne kontuzje i takie tam... - Dodała nieśmiele dziewczyna.
Po chwili pod bramę podjechał autobus a z niego wyszli wychowawcy obydwóch klas. Kazali im stanąć w dwójkach i szybko ich przeliczyli. Wszedłem do autobusu jako pierwszy więc zająłem miejsce z tyłu, a dokładniej przed ostatni rząd pod oknem. Po chwili wparowała reszta. W mgnieniu oka zostałem otoczony przez 1A, dosłownie... 4 ostatnie rzędy to cała ich klasa... Autobus ruszył i wypełnił się przeróżnymi rozmowami. Nie sądziłem że będzie aż taki chaos...
▁▂▃▄▅▆▅▄▃▂▁
Króciutki [561 słów = 3,5 stron] Cisnę puki mam wenę~
CZYTASZ
Dlaczego akurat ty? || ShinKami
FanficPragnienie Shinsou w końcu się spełniło i dostał się na kurs bohaterki. Chłopak powoli oswaja się z nowym otoczeniem i osobami wokół. Poznał również Denkiego który jednak przyniósł wysokiemu więcej radości i energii niż inni. Jednak... Czy aby na p...