1.Kapitola

383 17 4
                                    

Sedel som na malej barovej stoličke a premýšľal som nad tým, ako skvelo funguje večierok. V pozadí hrala hudba a okolo mňa sa obšmietalo mnoho nádherných žien, ktoré pútali moju pozornosť. Mnoho z nich okolo mňa prešlo bez mihnutia oka a niektoré sa na sekundu zastavili, nepatrne mi zakývali a nahodili sladký falošný úsmev.

Keď okolo mňa prešla ďalšia vyvoňaná žena, ktorej parfém ma skoro omámil otočil som sa k barovému pultu kde stál Zayn a nalieval nápoje ľuďom okolo mňa. Keď všetkých uspokojil aspoň kvapkou alkoholu, z plných pľúc sa nadýchol, pristúpil ku mne a zotrel si z čela pot.

"Toto je moja najhoršia párty..." nevšímajúc si ma, zamrmlal popod nos a znepokojene vypochodoval od barového pultu s nepríjemnými poznámkami mojich spolusediacich.  Vložil som si tvár do dlaní aby som sa trochu prebral a popozeral som sa naokolo. Vedľa mňa si sadla...Ó nie...Kurva!...V duchu som zanadával.

Mala dlhé, zvlnené, gaštanovo hnedé vlasy a ten zvláštny pohľad, ktorý som videl vždy, keď som sa na ňu pozrel. Neznášal som ho. Neznášal som ju. Odkedy som tu, nevšíma si nikoho a nič iné ako mňa. Bola čudná, vyzerala ako vychrtlina a jej vlasy ako kôpka slamy prišitá k jej kostnatej hlave. Viem, že by si človek nemal robiť názor na druhého len z prvého pohľadu, - prvýkrát som ju stretol pred niekoľkými minútami -  no ona...bolo to jednoducho iné. Prišla mi jednoducho nesympatická. Patrila k najzvlástnejším dievčatám môjho zoznamu... vlastne tam bola len ona... a to som ju dokopy nepoznal ani hodinu. 

"Ahoj" ozvala sa ku mne. Prevrátil som očami a chcel som odísť no moja česť mi to nedovolila. Bolo by jej to zrejme nepríjemné keby som sa len tak zdvihol a vyparil. Pomaly som sa otočil na čiernej, koženej barovej stoličke a pozrel sa na ňu. Sedela s rukami zloženými v lone a nevinne sa na mňa usmievala.

"Ahoj." odpovedal som jej tichým hlasom, čo ju prinútilo opäť sa usmiať. Lakťom sa oprela o pult a dlaňou si podoprela hlavu. Zamyslene sa na mňa pozrela a ja som začal panikáriť, nevedel som čo mám ďalej robiť. Popravde, som sa jej bál.

"Jessica Hale. Jessica Ava Hale. Ale volaj ma Jess." Rýchlo vytiahla ruku spod hlavy a podala mi ju.

"Harry." opatrne som prijal jej ruku - ako keby bola otrávená - a jemne som ňou potriasol.

"Len Harry?" spýtala sa dožadujúc zistiť moje priezvisko.

"Styles....Har-ry....Harry Styles." vykoktal som zo seba, a mal som pocit, že správam sa ako úplný idiot. No obávam sa, že to nebol len pocit...

"Teší ma." usmiala sa na mňa a opäť mi jemne potriasla rukou. Odtiahla ju a upravila si vlasy. Úsmev som jej opätoval a prudko som sa otočil na stoličke keď som niekde v diaľke započul svoje meno. Ospravedlňujúco som sa na ňu pozrel a poškrabal sa na zátylku.

"Už musím ísť, rád som ťa spoznal." zakamal som jej, rýchlo som sa postavil zo stoličky a rýchlym krokom som od nej odišiel. Zastal som pred Zaynom, ktorý sa z domu pokúšal odtiahnuť pár opitých hostí, ktorý sa už váľali po zemi.

Keď sme odtiahli posledného, vrátili sme sa späť do domu, kde nás vôbec nečakal príjemný pohľad. Stál tam Niall, ktorý vyvrátil svoj žalúdok na biely bavlnený koberec uprostred obývačky. Zaynovi sa napli žily na krku a rýchlym pádivým krokom sa hnal k Niallovi, ktorého chytil za golier červeno-hnedej košele a surovo ho vyhodil von. Stíšil hudbu, čím pobúril ostatných a rukou trasúcou sa od hnevu ukázal na vstupné dvere. Jedinej veci, ktorej som sa teraz bál bolo, aby tu neskolaboval od hnevu.

"Von!" skríkol z plného hrdla a všetci sa na jeho rozkaz utíšili a z ovisnutými hlavami vypochodovali z jeho domu. Zostal som tam stáť len ja, on a kopa neporiadku, ktorá bola všade kde som sa pozrel.

Abduct me [Harry Styles-SK]Where stories live. Discover now