Mavi önlüğünün yakasını düzeltirken annesi sayıklıyordu . " Çok yakışıklı oldun . " Saçlarına da son dokunuşlar yaparken annesi Jeremy'nin yüzünü ellerinin arasına aldı . Yatak odası loş ve dumanlı bir ışığın altında ruhunu sıkıyordu . Annesinin bembeyaz elleri onu sarmalarken ortalıkta negatif bir hava seziyordu . Ters giden birşeyler vardı belki de .
" Tatlım , baksana . " Babası Bay Fenske Yatak odasının kapısından sert ve ruhsuz gözleriyle Jeremy'yi süzdü . Uzun boylu her zaman duygusuz , uzak davranan babası bu günde aynıydı . Değişen birşey yoktu . Kahverenginin belki de en kötü tonlarına sahip komodinin üzerinde duran odada ki en renkli cisimden ayırdığı gözlerini babasına doğrulttu Jeremy . Babası hiçbir şey söylemeden uzun koridorda ilerledi . Herzaman böyle olurdu . Alışıktı ve artık babasından nefret bile etmiyordu . Babası yoktu ki , en azından Jeremy bunu hissetmiyordu .
" Babanın yanına koş tatlım seni bıraksın . " Annesi gülümseyerek Jeremy'ye bir daha sarıldı . Bu sefer ki fazla , çok uzundu . Annesinden kurtulduktan sonra Komodinin üzerinde ki kutuya baktı . Avuşlarının arasında durmasını çok istiyordu . O kadar güzel renkleri vardı ki ...
" Onu alabilir miyim ? " Annesi Bayan Fenske kutuyu Jeremy'nin ufak ellerine yerleştirdi . Ve yanağına sulu bir öpücük bıraktı .
---
" Ucube, evet o bir ucube . Sen pis bir Mayhew'sin . " Jeremy arabadan inerken bu sesleri duymuştu . İlkokulun bahçesine adımlarını atarken insanların itip kaktığı ve tekme attığı kızı gördü . O ana kadar belki de ilgisini çekmemişti . Yerde dağılan defterlerini ağlayarak topluyordu minik kız .
" Hey , rahat bırakın onu . " Üzerine doğru yürürken insanlar kenarlara kaçışıyordu . Gözlerini ağlayan kıza çevirip elini uzattı . Evet belki de o bir Mayhew'di ama şuan bunun hiçbir etkisi yoktu .
" Neden bana dokunmak istiyorsun ki , ben pis bir Mayhew'im unuttun mu yoksa ? " Kız yerde ki çantasını toplayıp sırtına astı ve ellerini yere koyarak ayağa kalktı . Önünde duran servisin yanından geçerek kıza yetişti. Avucuna kolyesini yerleştirdi ve uzaklaştı . İki yanından örgülü kız elinde ki kolyeye bakakalmıştı.
Gökyüzü avuçlarımda
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun
Teen FictionBu oyun için güzel bir kutu gerekiyordu . Ve güzel bir kız arkadaş .