Ododo sunt autorul...again.Azi am vazut ca am 33 de cititori pentru uni poate e putin dar pentru mine e mult.Jiga(personalitatea alternativa nr2 din10): curcubeie cacacioase unicorni iar unicorni vomeaza zebre.
Cititi pana vorbesc eu cu Jiga.
###perspectiva lui Jeff###O vad pe Andreea cum pleaca...dar aud clacsonul masini tataei, cea ce inseamna ca trebuie sa plecam.Dar nu pot renunta la Andreea asa ca merg dupa ea.
###perspectiva lui Andree###Nu pot sa cred ca Jeff pleaca,cand avea de gand sa imi spuna ca pleaca...imi dau seama ca sunt departe de el.Dar cred ca deja e in masina si in drum spre casa sa noua.Ma asez langa un copac imi pun genunchi la piept si incep sa plang.Aud pe cine va care ma striga,era Jeff ma ascund intrun tufis(boschet)cu speranta ca nu o sa ma gaseasca.
###Perspectiva lui Jeff###
Alerg prin padure in timp ce o strig pe Andreea,ajung langa un copac pe care eu cu Andree ne semnasem "J&A"ma asez langa acesta ,pentru ca eram obosit,dar continui sa o strig...de odata sunt pus la pamant cel sau cea care statea pe mine era chiar...tata.Acesta se uita in ochi mei si spune:
-Jigodie(in afara de Jiga)treci in masina nu vreau sa ratez eu o super sluzba pentru ca tu cauti o curva.
-Nu e o curva inteles.urlu la el si il dau jos de pe mine.
Dar acesta ma imi pune ceva la gura,care ma face sa lesin imediat ca incerc sa respir.
Scuze ca a fost scurt dar asta e o sa le fac pe celelante mai mari ...again sory.
Jiga legat de scaunul din montea mea:Ajutooor!!!!!!!
Eu:Nimeni nu o sa te ajute...Muhahahahahahahaha.
CITEȘTI
Jeff the killer viata ... normala?
FanfictionAceasta carte este este inspirata din imaginatia mea bolnava