Ba...mam trezit cu o suta de vizionari sunteti tari...mersi.
Alt capitol....Ce am facut?
In acea clipa tata se ridica si imi da o palma de ma pune la pamant,apoi ia cutitul si incepe sa ma taie pe corp.
Urlu de durere...dar Liu e la fel de lovit...tata ma da afara si ma duce la masina ,conduce ceva vreme...si ajunge la o padure ma arun ca langa un copac si spune:
-Daca te poti intoarce te pastrez.
*Ce a spus eu sa ma intorc la el...pe dracu*incep sa inchid ochi si lesin.
***perspectiva lui Slenderman***
Merg prin padure inpreuna cu fica mea sally,continuam sa mergem prin padure...aud un geamat de durere.Merg in locul de unde aud sunetul si vad un copil cam de 15-16 ani.Ma uit mai atent si il vad pe ...Jeff.
Va intrebati de unde il stiu pai eu sunt tatal sau si al lui Liu.
O iubeam pe mama sa aveam o familie frumoasa ea era insarcinata...pana cand apare Raimond("tata"lui)care a santajato pe Marry,sa se casatoreasca cu el sau o sa ma toarne politiei.
Il duc pe Jeff la conac sa il bandajez si sa aflu cum de sa intamplat asta. Ma teleportez inpreuna cu Sally.Intr-o fractiune de secunda ajungem in sufrageria conacului.
***perspectiva lui Sally***
Ma intreb de ce tata nu la omorat pe pustiul asta...stai umpic el e pustiul din fotografile lui de pe peretele de la subsol.
-Tati cine e baiatul acesta?intreb facand o fata de copil mic.
-Pai el este ...fiul meu.spune evident trist.
-Atunci de ce mai adoptat daca ai un fiu.spun curioasa.
-1.am doi.2.iti spun mai incolo ...acum adui trusa de cusut tatei te rog.
-Bine .spun si aduc o trusa grea plin cu ...pai nu stiu ce.
***perspectiva lui Jeff.***
Ma trezesc cu o durere de cap si vad...
Suspans nu va spun pana maine...muhahahahaha.
CITEȘTI
Jeff the killer viata ... normala?
FanficAceasta carte este este inspirata din imaginatia mea bolnava