Mult timp!!!

245 18 4
                                    

Ma trezesc intr-o camera mare cu doua paturi suprapuse,stau putin sa ma gandesc cu am ajuns aici...a da chestia cu tata,ma ridic si ma duc la usa dar cand incerc sa o deschid e inchisa...perfec o sa mor aici.

Liu era in spatele meu si imi spune:

-Tata a inchis usa...spune rece.

-Dar mama?

-Ea e plecata cu comisia.

-Si ce sa intamplat cu Andreea.

-Pai mama ei a scris pe facebook ca Andreea e la spital.

Cand aud asta parca...parca lumea mea sa daramat.

-De ce ?Intreb ingrijorat.

-Pai a fost batuta de trei batausi cand venea de la noi.

-Stop...suntem aproape de ea?

-Doar padurea ne desparte.

-Pai cum iesim...

-Tata a pus grilaj la geam.spune Liu.

Dar...no da suntem la puscarie.

*****

*****

*****

Stam de luni aici si mama vine maine ce sa ii spunem ca tata ne omoara daca ii spunem ,pana acum eu cu Liu am mancat numai apa cu paine...mai mult Liu pentru ca ii dadeam si din portia mea.Cel mai rau e ca nu mai stiu nimic de Andreea...Ahh imi vine sa il omor pe "tata".

Ma chinui sa adorm...insfarsit sunt in lumea viselor.

Sunt intr-o padure vad un baiat imbracat ca mine doar ca nu puteam sa ii vad fata din cauza parului...ma apropi de el si il intreb:

-Cine esti?intreb nesigur.

El se intoarce ca ii pot vedea fata...era alb la fata ca o fantoma,mai ave si un jambet largit cu o lama sau ceva de genu...acum mai opserv ca are ploapele arse.

-Eu sunt partea ta malefica,cel ce se hraneste cu suferinta si cu ura,eu insumi sunt diavolul sunt tu.spune acentuand cuvantul tu.

In acea clipa ma trezes...judecand ca e intuneric e seara vad...usa deschisa ma duc jos**oare mama a venit?**cand ajung il vad pe Liu la pamant cu sange pe fata si tata cu un topor in mana...ahh urlu si iau un cutit si il infig in spate...acesta cade jos.

Ce am facut...
Ehh...capitol scurt dar...fericit
Jiga:sia omorat tatal ce e vesel la asta?

Jeff the killer viata ... normala?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum