1

998 129 91
                                    

"Baksana Atsumu!" Atsumu kaşlarını çatmış, kardeşinin gösterdiği yere bakmıştı. Uzun boylu ve geniş omuzlu bir çocuğun sırtında 'sarıl bana' yazması ona komik gelmiş, kahkaha tutamamıştı. Kardeşi üzgün bir şekilde konuştu.

"Belki de cidden sarılmaya ihtiyacı vardır..." Hastane'nin önünde sigara içen bir çocuğun üzgün olabileceğini düşünmüştü ikizi. Ama Atsumu, o yazının oraya bir arkadaşı tarafından konulduğuna emindi. Yine de eğlenmek istemiş, sahte bir üzgünlükle kardeşinin omzunu sıkmıştı. "Ona sarılmaya ne dersin?" Osamu sevinçle başını sallamış, karşı duvarda sigara içen uzun boylu çocuğun yanına koşmuştu Atsumu'nun kıkırdamalarından habersiz.

Suna ise içerideki arkadaşının çıkış işlemlerini yapmasını bekliyordu. Dün gece izlemeye gittikleri beyzbol maçındaki top, arkadaşı Tsukishima'nın gözüne gelerek onu yaralamıştı. Neyse ki doktorlar önemli bir şey olmadığını söylemiş, taburcu etmişlerdi.

Gözüyle Yamaguchi'yi aradı. Ama sigara içerken kısa bir süre yanına uğradığını, sonra tekrar sevgilisinin yanına döndüğünü hatırlamıştı. Sigarasını yere atıp ayağıyla söndürmüş, ağzına naneli bir şeker atmıştı. Sigara kokmayı sevmez, naneli şekerini cebinden eksik etmezdi.

O sıra da arkasından beline dolanan ince kollar ile ne olduğunu anlayamamış, ensesinde yumuşak saçlar hissetmişti.

Osamu, burnuna gelen sigarayla karışmış nane kokusuyla yabancı bedene daha çok sokulmak istese de kendini geri çekdi. Siyah saç tutamları iki yandan dökülmüş çocuk, anlamsız bakışlarını ona diktiğinde utanarak konuşmuştu. "Sırtın... sarıl bana yazıyor." Osamu, uzanıp kağıdı almış, yeşil kısık gözleriyle ona bakan çocuğa vermişti.

Suna, yazım stilinden ve etrafındaki kalplerden Yamaguchi'nin yaptığını anlamıştı. Tek eliyle kağıdı buruşturup çok uzak olmayan çöp kutusuna fırlattı. Elini kendinden biraz daha kısa olan gri saçlının omzuna koymuştu. "Üzgünüm, arkadaşım şaka yapmaya çalışmış galiba."

Osamu, önemli olmadığını belli edercesine kafasını iki yana sallamış, hızlıca kardeşinin yanına dönmüştü.

---

cok bebis bir baslangic

ozur dilerim aklima hicbir sey gelmedigi icin bunu yaziyorum umarim cok sacmalamam. Yazar yazmaz yayınladığımdan fluff mu olur angst mı bilmiyorum ✋😪

hug me | sunaosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin