Merhaba canlarım :))
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım ki zaten çoğu kişinin bu kitabı yazacağımdan haberi var. Ben yine de bahsedeyim. Bu ikinci kitabım ve yine gereğinden fazla heyecanlıyım çünkü bir şey yazıyor olmak daha doğrusu yazdığımı birilerinin okuyor ya da okuyacak olması fikri beni heyecanlandırıyor. Şimdiden söyleyeyim her bir yorum ve her bir eleştiri benim için çok çok önemli... Bu yüzden lütfen beğenmediğiniz yerleri, mantık hatası olan kısımları, hoşunuza giden yerleri ve burası yanlış olmuş dediğiniz yerleri bana belirtin. Önceden de dediğim gibi yorumlarınız ve eleştirileriniz olmadan kendimi geliştiremem.
Ayrıca "Bir tuvalde" adlı kitabım hakkında da birkaç şey söylemek istiyorum. Hepinize çok teşekkür ederim... Çoğunuz bilmiyor olabilir ama kaç defa yazmayı bırakmak istediğim dönemler oldu... Dile kolay burada tam 2 aydır beri yazıyorum. Bazen ne ara 2 ay oldu diye düşünüyorum. Gerçekten çok tuhaf...
Burada yazmaya karar verdiğim günü çok iyi hatırlıyorum. Evde ki herkese sürekli şey diyordum "Benim yazdıklarımı okuyan insanlar var." O zamanlar daha da küçük bir aileydik tabii. 100 okunma olduğum için kutlama yapmıştık annemlerle şöqğwösğsööxösmspwk Her neyse dediğim gibi yazmayı bırakmayı düşündüğüm zaman oldu, kötü bir ruh halinde olup saçma kararlar verdiğim zamanlar oldu, sizlerden gelen bir nasılsın, iyi misin mesajı bile bana birileri tarafından sadece yazdıklarımlada olsa değer gördüğümü hissettirdi. Dolaylı yoldan da olsa bana çok katkınız var bu yüzden size çok teşekkür ederim...
Mutsuz, üzgün ya da yazma hevesimin olmadığı zamanlar sizin yazdığınız yorumları okuyup moralimi yükseltiyorum... Bazılarınızın yazdığı yorumlar o kadar komik ki tüm gün aklıma gelip deli deli güldüğüm oluyor. Kısacası her biriniz benim için çok değerlisiniz<3
Bu kitapta şimdilik giriş ve tanıtmı yayınlayacağım. Bölüm yazıp biriktirdiğimde buradan paylaşmaya başlayacağım ama bölüm yazıp yayınlamadan durabileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden her an yeni bölüm gelebilir:)
Kitabı okuyacak herkese şimdiden teşekkürler...
Sizi çok seviyorum, hoşça kalın<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Dışında
Teen FictionGerçeklerle dolu sandığınız bir hayat ya kurguysa? Hayatınızın merkezinde yer alan kişinin hayatında gerçek size yer yok...