Alexa gözlerini açtı. Gelmişti. küçük kuzeni terry onun otobüstenmesini bekliyordu. Alexa doğruldu ve yanına siyah sırt çantasını alarak aşağı indi. kuzeni Terry bir şeyler mırıldanıyordu ancak duyamadı. Terry, alexa'nın kulağındaki kulaklığı çekti. "uh, selam Terry. Pardon duyamadım". Alexa kulaklıklarını çıkarttı ve Terry ye sıkıca sarıldı. Terry 'de alexa' ya sıkıca sarıldıktan sonra babaannelerinin evine doğru yola çıktılar. Birkaç dakika sonra babaannelerinin evine varmışlardı. Babaanneleri veranda da oturmuş, Terry ve Alexa 'yı bekliyordu.
Alexa, babaanne! Biz geldik 'diye bağırdı. Alexa'nın babaannesi yetmişli yaşlarında, tombul bir kadındı. Alexa 'yı görünce, tatlı bir yüzünde gülümseme belirdi. Alexa! seni ne kadar merak ettim anlatamam! 'dedi. Alexa ve babaannesi sıkıca sarıldıktan sonra içeriye geçtiler. 'olayı duydum. İyi olmana çok sevindim ama annen ve kardeşin için üzgünüm. 'dedi babaannesi Alexa' ya. Alexa'nın gözünün önüne o gece geldi. İrkildi. 'bunu sen yapmadın. Benim hatamdı bu etkiliyorlar 'dedi Alexa, babaannesine. Ortamı bir sessizlik aldı. Bu sessizliği mutfaktaki mikrodalganın alarmı bozdu. Terry, mutfaktan 'yemek hazır' diye bağırdı ve herkes sofraya oturdu. Uzun bir yemeğin ardından Alexa kalktı ve odasına çıktı. En son yedi yıl önce gelmişti buraya. Duvarın rengi ' nin pembe oldugunu fark edince rahatsız oldu. kazada hayatını kaybeden Kardeşi 'nin en sevdiği renk ti pembe. Alexa duygusallaştı ve iç çekerek yatağa uzandı. Birkaç dakika içinde uykuya daldı. Terry, Alexa 'yı dürterek uyandırdı ve' günaydın kuzen 'dedi. Alexa 'da' günaydın 'dedi ve üstünü değiştirmek için kalktı. O sirada kapı çaldı ve Terry kapıyı açtığında aşağıdan bir çığlık yükseldi.
İki iri yarı adam, Alexa'nın odasına daldılar. Alexa, küçüklüğünden beri dövüş eğitimi alıyordu. Alexa, adamlardan birine yumruk salladı ancak adam Alexa'nın kolundan yakalayarak Alexa'nın yüzüne güçlü bir yumruk attı. Ajanlardan siyah olan kulaklığa bir şeyler fısıldarken öteki adam Alexa yı sırtladı ve merdivenlerden indi. Alexa sersemlemişti. Adam, Alexa 'yı dışarı çıkarırken, Alexa büyük bir masanın altında kalan Terry' yi fark etti. 'geri döneceğim Terry' dedi ve gözleri kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece bir anı olmalıydı 1
Science Fictionalexa adındaki genç kızın kendi güçlerini keşfetmesiyle her şey 2882 yılında başlar. alexa kendi güçlerini kontrol altına almaya çalışırken bir kaza yaratır. bu kaza sonucu hayatı şekillenen alexa arkadaşı Jessica ve erkek arkadaşı jacob ile hay...