Kod 1278

11 1 0
                                    

Alexa acıyla yere düştü. Alexa, karnı tutarak inledi. Adam Sopasını Alexa 'nın karnına geçirmişti. Alexa yerde kıvranırken adam, Alexa' ya yaklaştı ve baş ucunda durdu. Kadın sesi tekrar duyuldu.

'James, biraz yavaş ol.'. Ajan James, camdan duvara bakarak, evet anlamında kafasını salladı ve Alexa yı yakasından tutarak havaya kaldırdı. 'Kod 1278' dedi ve devam etti. 'kalk va dik dur' diyerek bıraktı. Alexa acı içinde, dengede durmaya çalışırken, Ajan James tekrar saldırıya geçti. Alexa'nın canı çok acıyordu. Sürekli bir yerden saldırıya uğruyor ve yere düşüyordu. Bacaklarından kan  akıyordu. Kolları ise morluklar içindeydi. Ajan James, Alexa'nın karşında durmuş, ona saldırmaya hazırlanıyordu. Alexa ya doğru koşmaya başlamıştı ki, Alexa, 'dur artık!' diye acı içinde bağırdı ve gözlerini sıksıkı kapattı ancak ajan James saldırmadı. Alexa, gözlerini açtığında adam karşısında donmuştu. Korkudan yere düştü Alexa. Kadın sesi tekrar duyuldu. 'harika!' dedi ve kötü bir kahkaha attı.

O sırada odaya Jacob girdi. Alexa'yı odasında bulamayınca endişelenmiş ve hemen onu aramaya koyulmuştu. En sonunda onu burada bulmuştu. Deney odasında. Alexa 'yı yerde görünce hemen yanına gitti. Her yanı morluklar la doluydu ve düşmekten bacağı kanamıştı. Alexa, Jacob I görünce ağlamaya başladı. Jacob, Alexa' yı kucakladı ve odasına götürdü.

(kısa oldu ama jdmdkemdoeödpd)

sadece bir anı olmalıydı 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin