"I Zobaczyłem..."

111 12 6
                                    

Minął miesiąc, w końcu będę mógł wyjść z tego szpitala. Boję się reakcji innych uczniów na to. O, idzie mój wypis.

-Proszę-Podano mi wypis.

-Dziękuję-Wziąłem swoje pierdoły i wyszedłem z sali

Jest jeszcze rano, zdążę na lekcje... Ale w sumie, i tak mamy wychowawczą. E tam, zrobię im niespodziankę.
--------------------------------------------------

Przebrałem się w pokoju i skierowałem się do szkoły.

--------------------------------------------------

Otworzyłem drzwi do klasy i zobaczyłem...

Cała klasa czekała na mnie z otwartymi ramionami.  Uraraka podbiegła do mnie i przytuliła a potem do niej doszła reszta osób z klasy.

Potem wszystko przebiegało normalnie.

-Ej Ochako-Siądłem na ławce przed nią.

-Tak?

-No wiesz, niedługo wakacje. Masz jakieś plany?

-No nie, jeszcze nie.

-A co byś powiedziała na lot... Na przykład na lot na Ibizę z resztą paczki?

-No byłoby super, ale wiesz jak to u mnie z pieniędźmi. Nie mogę sobie na to pozwolić

-Ale ja ci mogę pozwolić. Mogę opłacić ci to.

-Nie no, to pewnie za dużo a ja co nigdy tego nie oddam.

-Nie musisz mi oddawać tego.

-Naprawdę?-W jej oczach pojawił się błysk.

-No tak. Ale muszę jeszcze dopytać reszty czy też chcą.-Przytuliła mnie, kochana jest ta dziewczyna.

-Dziękuję Kacchan.-Odwróciłem lekko wzrok, odrazu wiedziałem że się rumienię.

-Mmm BakuBro a co tu się dzieje?-O idealnie przyszedł Kirishima. Zapytam go czy ma jakieś plany bo może uda się mój plan.

-Nic, a masz jakieś plany na te wakacje?

-Wiem tyle że chce je spędzić z Miną, i to tyle.

-A mieliście plany żeby lecieć na Ibize?

-No nie, a co?

-No bo mam plan by zebrać naszą małą paczkę i polecieć z naszymi babami.

-BakuBro przecież to jest zajebisty pomysł!

-Bo mój.-Zaśmiałem się.

--------------------------------------------------

Krótki ale chce dziś jeszcze wstawić rozdział dodatkowy z okazji walentynek ❤️

A no i wszystkim osobą które spędzają ten dzień życzę by był on udany i pełny miłości. 🤭

A dla tych co obchodzą dzień singla...

To witam w teamie 🤣

"Zmienię się... dla niej" || Kacchako love story || ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz