Era o zi frumoasa si insorita in Oradea, cerul era albastru, era soare, parasi pe afara, ciripeau. Cu ocazia unei zile atat de minunate de vara, Peaches a iesit sa ia o gura de aer proasat, fara miros sau aroma de canal. Dupa multe planuri facute si schimbate, Peaches a decis ca cea mai buna ruta de a iesii este in parcul de langa sucursala REBU, asa mirosul ii putea fii mascat usor, si nimeni nu ar observa aparatia inca unul gunoi pe proprietate. Planul fiind facut, era gata sa il execute, asa ca a inceput sa urce pe scara de la iesirea din canal, stiind ca nu o va observa nimeni; ridica putin capacul canalului pentru a verifica daca zona e libera, apoi iese. Incearca sa se ascunde dupa diferite ornamente de pe proprietate, saci de gunoi si dastea, dar cand ii era lumea mai draga si cand era cel mai aproape de iesire, aceasta aude din spate.
- ALO, POLITIA, ce dreq faci aici?
Peaches se intoarce repede si da ochi in ochi cu el, un barbat musculus si bronzat.
- Incercam sa ies, am cazut in canal acum 5 ani si nu am reusit pana acum... Spuse Peaches.
- Pai HATZ, spuse dorian pricind mai indeaproape dihania, ai nevoie de ajutor johnule?
- Nu, raspunse peaches, ma descurc...
-pai ai inde sa hatzuiesti johnule?
-ce vrei sa spui? Intreaba ea
- hatz hatz hatz, daca ai unde sa stai johnutzule!
-ah...nu...spune trista peaches in timp ce isi lasa capul in jos, in semn de tristete.
-hai johnutzule ca mi se termina acum tura si ciocanim spre ciocanesti la mine!
-ce frumos, cum te cheama?
-dorian johnutzule
- eu sunt peaches, lovely peaches. Tu nu erai youtuber? Stiam ca ai multi bani, de ce lucrezi la REBU?
- sau dus banii johnutzule! Acum hatzuim si noi cum putem!
-oricum multumesc ca ma lasi sastau la tine!
-nui probalema hatzano, dar primele nospti o sa dormi in piscina, nici chelutzu nu poate cu miros ca asta!
-e ok!
-bine johnutzule, hai sa ne urcam la mine an masina sa sa ciocanim spre ciocanesti!
Ei sa urca in masina si pleaca spre casa lui dorian.
-a trebuit sa vand si hatz-mobilul johnutzule!
-lasa, e minunata si asta, chiar daca nu am loc in ea.
- hatz, facem sa fie bine, lasam banchetee din spate jos si te bagam pe portbagaj!
CITEȘTI
Lovely Peaches X Dorian Popa
HumorPeaches se intalneste cu Dorian in Oradea, oare va reusi cuplul sa treaca peste orice ca sa fie impreuna?