Crossover

15 0 0
                                    

Dupa 20 de minute de casatorie si un copil mai tarziu, peaches l a inselat pe Sergiu cu un baiat american. Baiatul in cauza era cam schilod, bolnavicios chiar, avea parul mediu in lungime si negru.

**Cu 20 de minute si cu copil mai devreme**

Baiatul schilod, bolnavicios si cu paru negru statea pe calculator cu prietenii lui, facea stream pe twitch.
-Baietii cu care fac stream, v am mai spus pana acum ca am 57 de boli, ma doare tot constant, imi cade pielea din cap, mi se rup oasele cand fac cea mai misca miscare si imi explodeaza stomacul odata la 5 minute si nimeni nu ma place?
Din castile lui se auzeau multe voci empatice, probabil erau prietenii lui cu care facea stream, nu se intelegea exact ce spuneau.

-Ah și V-am mai spus cum îmi plac sa strâng curve de g-
Nu a putut termina propoziția pentru ca alt sunet de sub geamul lui se auzi. De data asta era un sunet mai dubios pe care și-l putea descrie mai mult ca un sunet pe care îl fac balene când sunt in luna împerecherii.
-Scuze prietenii mei dragi, trebuie sa ma duc sa văd cine vrea sa îmi fure pastilele pentru durere de spate, a da V-am spus ca am și scolioza pe lângă celelalte 60 de boli?
După terminarea propoziție își pune pe mute microfonul și se ridica de la birou. Își ia bastonul pentru ca are 60 de boli și nu poate sa trăiască fără se se plângă de fiecare și se duce spre geam. Pe drum sunetele alterau între balena in călduri și sunetul pe care îl auzi când târăști smirghel pe pietre. A dat jaluzeaua puțin la o parte și ochiul cu care mai putea vedea i se marii. Pe peretele clădirii din fata blocului sau, văzu o creatura neagră cu par lung și poșeta care se cațăra pe perete lăsând in urma o dara uda, aratand ca a ieșit din canal. Acesta se holba la creatura cum se cațără pe perete in timp ce rade și striga "M-AM PISAT SUB PAT LA HOTEL ȘI ACUM MA CAUTĂ POLIȚIA AJUTOR!". Nu știa cum sa reacționeze dar înainte sa poată pleca de la geam, creatura și-a intors capul fix spre geamul lui. A observat ca era un om, o femeie mai exact care părea ca a inhalat cam mult șobolan in baia benzinăriei. Femeia a sărit de pe bloc înapoi pe trotuar, țațele făcându-i un fel de parasuta ca sa nu dea cu capu de pământ. Fugi înspre direcția geamului lui.
-Ah ce frumos încă o problema in viața mea pe lângă bolile mintale și fizice pe care le am..
Acesta își scoase telefonul și scrisese un Tweet: "@corpse_husband tweeted: S-ar putea sa fiu violat și răpit dar V-am spus cumva ca am fugit de acasă și am stat pe străzi 7 ani?". Pe fundal se auzea femeia care urca pe cărămizile clădirii in care locuia.La izbit un miros de gunoi copt cu putina maioneza calda iar o secunda mai târziu geamul pe care se uitase sa spart. Pe pervaz văzu o mâna cu unghii roz neon de vre0 40 de cm mânjite de ceva maro.Se uita uimit la chestia care i se târa pe geam. Se uita mai atent la fata femeii și nu putea sa creadă ca era chiar lovely peaches! Era femeia cu care își făcea singur fantezii de 3 ani!

Lovely Peaches X Dorian PopaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum