💜විසිවන වෙළුම💜

583 120 20
                                    

tae : මොකෝ උනේ උඹට අර දේවල් ගැන දැන ගන්න ලැබුණද ?

jungkook : ආයේ...... නැතුව මම වැඩක් කරොත් ඔහොම තමයි ....

tae : ආහ් හා හා පම්පෝරි නවත්තලා වැඩේ කරමු ... එහෙනම් උඹ අර වැඩේ කරාද ?

jungkook : ඒක තාම වෙන ගමන් .... කොහොමත්  මේ සෙනසුරාදාට කලින් තිබ්බොත් ඇති නේ?

tae : හ්ම් ඔව්. එහෙනම් අපි හෙට හම්බෙමු ! අපේ ගෑනි එක්ක බෑ බං , මාව මරා ගෙන කන්න හදනවා ... දැන් ගිහින් පොල් ගාල දෙන්න ඕනේ (කව්ද කියලා දන්නවා ඇති නේ 🌚🐸)..
(ප.ලි.:මෙයා හිතන් ඉන්නේ මෙයා ටේගෙ ගෑණි කියලා,හෘනෙන් තමයි-මීට හාරා)
...................

ඔවුන් බලාපොරොත්තු වූ ඒ සෙනසුරාදා දිනය උදා විය.jungkook හා tae උදෑසන සිටම යමක් සැලසුම් කරමින් කාලය ගත කරමින් සිටි නිසා jungkook ගේ අම්මාට සැක සිතිනි.

"අපේ කොල්ලා අර හාදයා එක්ක මොනා කරන්න යනවාද මන්දා ? මුන් දෙන්නා ආපු වෙලාවෙ ඉඳල මුමුණනවා ඉවරයක් නෑ ! ඔය tae කොල්ලව නම් මට පේන්න බෑ .... ඕකා කඩප්පුලි ගෙම්බෙක් 🐸..... අපේ පුතාට වැඩක් තියෙනවා නම් අර kd ළමයා එක්ක කරගන්න තිබ්බ නේ ! අනේ මංදා මගේ කොල්ලගේ බෙල්ල ගහලා යන වැඩක් ද දන්නේ නෑ ! 😠" jungkook ගේ අම්මා සිතමින් සිටියාය.

අම්මා : ඈ පුතේ ! කෝ kd කොලුවා ?

jungkook : ඌ එන්න බෑ කිව්වා අම්මේ වැඩ තියෙනවා කියන්නේ !

tae : ඕකට ඇති වැඩක් නෑ නැන්දේ ... ඕකාගේ බොරුව ...

අම්මා : මම ඇහුව මගේ පුතාගෙන් .... 😑

jungkook ගේ අම්මා එසේ පවසා ගස්සගෙන නිවස දෙසට ගියාය. ඇයගේ ගමන දෙස tae වික්ෂිප්ත වී බලා සිටිද්දී , jungkook අම්මා පිළිබඳ මද අමනාපයකින් බලා සිටියේය.

tae : ඒ මොකෝ බං ඒ ?

jungkook : ආහ් ගනං ගන්න එපා බං ... අපේ අම්මා ඔය වගේ තමයි....

කිසිවක් කර කියා ගැනීමට නොහැකි තැන jungkook එසේ පැවසීය.

tae : හ්ම් හ්ම්..... එහෙනම් හවස හම්බෙමූ..... මම මෙතන තව ටික වෙලාවක් හිටියොත් ඉලපත් පාර කාගෙන තමයි යන්න වෙන්නේ ...

tae එසේ පවසා නැගිට සිටියේය. ඒ කතාවට jungkook හට මදක් ලැජ්ජා සිතුනත් ඔහු ඒ බවක් නොපෙන්වා සිනා සීය.

💜ආච්චිගේ චීත්තෙ💜Where stories live. Discover now