Ήταν Δευτέρα. Το ξυπνητήρι χτύπησε στις εφτά που σήμαινε ότι πρέπει να ετοιμαστώ για να πάω σχολείο. Δεν ήθελα να ξυπνήσω. Ειδικά μετά από αυτό το όνειρο δεν ήθελα να ξυπνήσω με τίποτα. Νομίζω πως ήταν η πρώτη φορά που είδα τέτοιο όνειρο. Όμως όταν σηκώθηκα η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή λες και ήμουν ερωτευμένη και το χαμόγελο μου είχε φτάσει έως τα αυτιά.
Ένα αγόρι. Ένα αγόρι που δεν θυμάμαι το πρόσωπο του. Ένα αγόρι με πέντε ονόματα. Πέντε ονόματα που τα είχε συνδιάσει σε ένα. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά το όνομα του ήταν μικρό και λίγο εύκολο. Μικρό, εύκολο και ωραίο. Σπάνιο θα έλεγα. Όμως ούτε αυτό το θυμάμαι.
Βέβαια θυμάμαι ότι το είχα γράψει σε μια σελίδα ενός βιβλίου για να μην το ξεχάσω. Τού είχα πει ότι << το όνομα του ήταν σπάνιο και δύσκολα το θυμάμαι>> αλλά δεν μίλησε. Όχι επειδή ενοχλήθηκε που δεν θυμόμουν το όνομα του αλλά επειδή ήθελε να λύσω αυτόν τον "γρίφο" μόνη μου. Δεν κατάλαβα ποιος ήταν ο σκοπός του.
Όταν άνοιξα το βιβλίο δεν κατάφερα να το δω γιατί φοβήθηκα ότι θα στεναχωρηθεί που ξέχασα το όνομα του και το έκλεισα αμέσως. Πρόλαβε και με είδε αλλά πάλι δεν μίλησε. Αντιθέτως γέλασε με τον τρόπο που προσπαθούσα να θυμηθώ το όνομα του. " Πόσο όμορφος είναι όταν γελάει! " σκέφτηκα.
Την άλλη μέρα είχα την γιορτή μου και θα πήγαινα στο σπίτι του όπου θα με περίμενε. Είχε και μία αδελφή αλλά αυτή θα έβγαινε με τίς φίλες της οπότε θα ήμασταν οι δύο μας. Ήξερα ότι θα με είχε στην αγκαλιά του και θα με φιλούσε. Επίσης φοβόμουν πως ίσως ήθελε να προχωρήσει αλλά εγώ δεν ήμουν έτοιμη. Θα του το έλεγα κιόλας και ήξερα ότι θα με καταλάβει.
Όταν έφτασα σπίτι του η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή από την χαρά της. Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε. Αμέσως όταν τον είδα τα μάτια μου έλαμψαν και το χαμόγελο μου έφτασε μέχρι τα αυτιά μου.
Ήταν τόσο όμορφος. Σωστός άγγελος. Το χρώμα των μαλλιών τού ήταν σκούρο καστανό και ήταν κάπως ανακατεμένα. Τα μάτια του θαρρώ πως ήταν και αυτά κάστανα. Δεν είμαι σίγουρη. Ήταν ψιλός, όχι και τόσο γεροδεμένος αλλά αρκετά δυνατός.
Θυμάμαι πως είχαμε βγει στον κήπο του και καθίσαμε στο γρασίδι. Με είχε στην αγκαλιά του. Στην υπέροχη αυτή αγκαλιά του που χωρούσα άνετα. Θαρρώ πως αυτή η αγκαλιά ήταν φτιαγμένη ειδικά για εμένα. Η πλάτη μου ακουμπούσε το στέρνο του. Μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και χαμογελαστή σήκωσα το κεφάλι μου αντικρίζοντας τον στα μάτια. "Πόσο τον αγαπώ!" σκέφτηκα.
Μετά πήγαμε μέσα στο δωμάτιο του. Με φίλησε στο στόμα με μια γλυκύτητα. Μετά με περισσότερο πάθος. Αλλά δεν το συνέχισε. Με ξανά έβαλε στην αγκαλιά του και μου χαμογέλασε. Του χαμογέλασα και εγώ.
Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι τί λέγαμε κατά την διάρκεια του ονείρου. Στο σχολείο τον σκεφτόμουν συνέχεια ακόμα και χωρίς πρόσωπο. Το έγραψα και στο θρανίο κιόλας "Ο πρίγκιπας των ονείρων μου" Ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο από τα όνειρα μου χωρίς να ξέρω ποιος είναι.
Θέλω να σε ξανά δω στα όνειρα μου
Πρίγκιπα μου.Αυτό τριγυρνούσε συνέχεια στο μυαλό μου. Είχε χαραχθεί σαν πρίγκιπας στην μνήμη μου. Σαν ένας άγγελος που έπεσε από τον ουρανό.
Αυτό το όνειρο το μοιράστηκα με της φίλες μου. Στην αρχή κάτι με κρατούσε ώστε να μην το πω γιατί φοβόμουν πως δεν θα τον ξανά δω στα όνειρα μου. Αλλά μετά το είπα γιατί ήμουν πολύ χαρούμενη και ήθελα να το πω σε κάποιον.
Εύχομαι να σε ξανά δω πρίγκιπα μου.
Ακόμα και σαν εχθρό. Αρκεί να μάθω ποιος είσαι.Ένιωθα πως τον γνώριζα. Αλλά και πάλι δεν ήξερα ποιος ήταν.
Τέλος...
______________________________________________________________________________________
Γεια σας. Τι μου κάνετε;
Αυτήν την ιστορία είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Είναι όντως αλήθεια αυτό που συνέβη και συνέβη σε εμένα. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ήταν.
Κορίτσια μου ερωτεύτηκα έναν άγνωστο. Ίσως να είναι και γνωστός αλλά να μην το έχω καταλάβει.
Πραγματικά εύχομαι να το ξανά δω εκείνο το αγόρι. Έστω ας είναι και σκέτο φίλος αρκεί να τον κανά δω.
Κάτι ακόμα. Όπως είπα και στην περιγραφή, σας ζητάω συγνώμη αν αυτός ο τίτλος μοιάζει με κάποιον άλλον τίτλο με κάποιας άλλης ιστορίας. Απλά αυτό μου είχε κολλήσει από την αρχή, όπως είδατε και ποίο πάνω.
Πηγαίνετε επίσης στο προφίλ μου για να δείτε και την άλλη μια ιστορία αν θέλετε.
Ο τίτλος είναι : Ο κολλητός μου φίλος.
Αυτά από εμένα. Τα λέμε ❤️
VOUS LISEZ
Ο πρίγκιπας των ονείρων μου.
NouvellesΑυτή η ιστορία είναι μικρού μήκους, θα γραφτεί μόνο ένα κεφάλαιο. Επίσης συγχωρέστε με αν ο τίτλος είναι ίδιος με έναν άλλο τίτλο από κάποια άλλη ιστορία. Τέλος, η ιστορία αναφέρεται σε αληθινά γεγονότα. ( Τις λεπτομέρειες θα τίς δείτε στο τέλος του...