Πρόλογος

230 22 43
                                    

"Χάρι Πότερ;" Η κυρία ΜακΓκοναγκαλ φωνάζει δυνατά ψάχνοντας με το βλέμμα της τον πρωτοετή. Ο εντεκάχρονος Χάρι κάνει δειλά βήματα μπροστά και κάθεται στο σκαμπό και η κυρία ΜακΓκοναγκαλ τοποθετεί στο κεφάλι του το Καπέλο της Επιλογής.

"Χμ…" άκουσε μια σιγανή φωνή στο ένα του αφτί του. "Δύσκολο, πολύ δύσκολο… Βλέπω μεγάλο κουράγιο. Αλλά και γερό μυαλό… Και μεγάλο ταλέντο, ναι βέβαια… μαζί με την επιθυμία σου να αποδείξεις την αξία σου… Που να σε βάλω, λοιπόν;"

Ο Χάρι έσφιξε τις άκρες του σκαμνιού με τα δάχτυλα του και σκέφτηκε: Όχι στο Σλίθεριν, όχι στο Σλίθεριν!

"Όχι στο Σλίθεριν, ε;" είπε η φωνή. "Είσαι σίγουρος για αυτό; Θα μπορούσες να γίνεις καταπληκτικός… Το βλέπω μέσα στο κεφάλι σου και το Σλίθεριν θα σε βάλει στον σωστό δρόμο για να μεγαλουργήσεις… Πήρα την απόφαση μου λοιπόν…" Το καπέλο πήρε μια βαθιά ανάσα και φώναξε...

"ΣΛΊΘΕΡΙΝ!"

Ο Χάρι με μια σοκαρισμένη έκφραση πλησιάζει το τραπέζι του Σλιθεριν, ανήξερος τι θα κάνει... Τρομαγμένος κάθεται σε μια άδεια θέση στο τραπέζι του Σλίθεριν. Η τελετή έναρξης της σχολικής χρονιάς πέρασε πολύ γρήγορα και σύντομα το νεαρό αγόρι βρισκόταν στην αίθουσα αναψυχής του Σλιθεριν.

Το πράσινο χρώμα του δωματίου ζεσταίνει την ατμόσφαιρα. Ο Χάρι με αργά βήματα περνούσε ανάμεσα από τα παιδιά που βρισκόταν στην αίθουσα και μιλούσαν με ενθουσιασμό για την νέα σχολική χρονιά, ψάχνοντας για ένα συγκεκριμένο ξανθό αγόρι. Όταν τελικά βρήκε τον Ντράκο Μαλφοι, περιτριγυρισμένο από διάφορα άλλα παιδιά του Σλίθεριν, πλησίασε σε σημείο που η παρουσία του ήταν αντιληπτή από το ξανθό αγόρι.

"Μαλφοι;" Το αγόρι γύρισε το κεφάλι του στο κάλεσμα του ονόματος του. "Αυτή η προσφορά που μου έκανες στο τρένο, ισχύει ακόμα;"

Ένα πονηρό χαμόγελο στόλισε το πρόσωπο του χλωμού αγοριού. "Φυσικά"

Τα υπόλοιπα αξίζουν να καταγραφούν στην ιστορία...

Ο Χάρι Πότερ από τότε που κατατάχθηκε στον κοιτωνα του Σλίθεριν πήρε όλο τον σεβασμό των καθαρόαιμων οικογενειών και με την βοήθεια τους, κατάφερε να αντιμετωπίσει τον Λόρδο Βόλντεμορτ.

Στην τέταρτη χρονιά, στο τρίαθλο μαγείας, η υποτιθέμενη ενέδρα που του είχε στήσει ο Βολτεμορτ, απέτυχε. Καθώς οι Θανατοφάγοι προσποιούνταν πως είχαν μείνει πιστοί στον άρχοντα τους, ενώ στην πραγματικότητα βοηθούσαν μυστικά τον Πότερ. Όλοι οι Θανατοφάγοι ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν τον Χάρι και ανταπεξέλθηκαν αμέσως στο κάλεσμα του. Όσο για τον Χάρι Πότερ...

Μετά την νίκη του, ένιωθε πιο ανώτερος από οποιαδήποτε άλλο στο σχολείο. Από τις πρώτες χρονιές είχε αποδείξει πως ένιωθε λίγο καλύτερος από όλους τους άλλους και συχνά μπορεί να τρομοκρατούσε όσους θεωρούσε αδύναμους, όμως φέτος είχε παραγίνει το κακό. Στην πέμπτη χρονιά, σε αυτήν που διαδραματίζεται και η ιστορία μας, ο Χάρι Πότερ ένιωθε ο θεός του σχολείου. Αυτή ήταν μια πεποίθηση που μπορούσες δύσκολα να αφαιρέσεις από κάποιον που έχει συνέχεια ένα κοινό από πίσω του να τον ακολουθεί.

_____________________________________

Γεια σας,

Τι κάνετε;

Ελπίζω να είστε καλά ☺️

Έχω που δουλεύω σε αυτήν την ιδέα εδώ και λίγο καιρό και πεθαίνω να την ανεβάσω οπότε ορίστε. Πιθανότατα θα ανεβάσω και το πρώτο κεφάλαιο αργότερα σήμερα, αν προλάβω να φτιάξω κάτι λεπτομέρειες που θέλω.

Να ξεκαθαρίσουμε ένα-δυο πράγματα:

• Καταρχάς σε αυτό το βιβλίο δεν θα έχουμε κανέναν θάνατο. Όλοι ζούνε από τον Σέντρικ έως και τον Φρεντ.

• Τα ✨ships✨ τώρα... Γενικά δεν θα ακολουθήσω ένα συγκεκριμένο μέχρι το τέλος. Αφού βρισκόμαστε στο πέμπτο βιβλίο και τα παιδιά είναι 15 χρόνων τότε θα υπάρχει πολύ φλερτ (😏). Οπότε θα έχουμε διάφορα, που δεν θα είναι αποκλειστικά. Τα μόνα ship που δεν θα αναφερθούν καθόλου θα είναι dramione και dron γιατί επειδή δεν καταλαβαίνω την λογική τους, δεν μπορώ να γράψω για αυτά.

• Τα updates μπορεί να αργούν λίγο γιατί σχολείο (🙄) και επίσης δουλεύω παράλληλα και σε άλλες δύο ιστορίες που αν μπορείτε ρίξετε μια ματιά (😉).

• Μπορεί και μερικές φορές να περιέχει ακατάλληλη φρασεολογία και λίγο βίαιες σκηνές, μην φανταστείτε τίποτα το φοβερό απλά προειδοποιώ για καλού και για κακού.

Αυτά από εμένα...

Τα λέμε σύντομα 💕

𝑡𝒉𝑒 𝑆𝑙𝑦𝑡𝒉𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 [On hold]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora