1.

13 6 0
                                    

Csak álltak a sötétben szótlanul. Nem is tudták mire, csak vártak. A szövetség tagjai nem jöttek vissza. Azonban az események még nem érték el végüket. Ez még csak a kezdete volt a kalandnak, ami 2 hete kezdődött...
- Már megint? - kérdezte a tanárnő miközben feltakarította a szerencsétlen kulacs, csöpögő maradványait.
- Ezt most nem mi törtük el! - hallatszott a hátsó padsorból Nóri hangja - A WC-ben találtuk.
Most már mindenki számára bizonyossá vált, a 34-es teremben egy kulacs sem volt biztonságban. A tanév két hónapja kezdődött, és máris 3 kulacsgyilkossági eset történt. Egy átlagos ember biztos véletlennek tartotta volna, de a 8.a érezte, hogy több van az eltört kulacsok rejtélye mögött, mint csupán az egyszerű ügyetlenség. A tény, hogy csak ebben a teremben és csak ezzel az osztállyal történt ilyen, bizonyította, hogy vagy valamilyen természetfeletti erő, vagy csak a sors műve-e, de okkal történt, ami történt. A kérdés csak az volt, mit akar ezzel jelezni az univerzum az eddig teljesen átlagos 8.a-nak. Egy baj volt csak. Senki nem tudta mit gondol a másik a szellemekről kialakított elméletről. Egészen a következő hétig, amikor ugyanis újabb csapás súlytotta a kulacsok népét. A mostani áldozat Nóri üvege volt.
Halk zene kezdett beszűrődni a 34-es terem ajtaján a nyelvtanóra előtti szünetben. A nyugodt, kellemes szünetből azonban hamar hatalmas zűrzavar kerekedett. Hangi, Nóri és Dorka berontottak az ajtón és az ekkor már maximum hangerőn tomboló zenére hangosan énekelni kezdtek. Annyira elragadta őket a hangulat, hogy Hangi megragadta az, ezáltal halálra ítélt kulacsot és azt mikrofonként használva folytatta a "házi X-faktort". Az öröm azonban nem tartott sokáig. A lányok éppen a dal legjobb részénél tartottak, amikor a tanárnő belépett az ajtón. A lányok először észre sem vették, csak, amikor hátrafordultak, pillantották meg. Megijedtek és gyorsan lekapcsolták a zenét. Hangi, az újonan feltalált kulacs-mikrofon tulajdonosa a nagy sietség közben megcsúszott és az üveg kirepült a kezéből. Ezt időben észrevette és kinyújtotta a kezét, de már nem tudta megmenteni a balsorsra jutott kulacsot. Az üveg hatalmas csattanással ért földet és azonnal ripityára tört. A víz szerteszét ömlött a padlón. A lányok gyorsan feltakarítottak és végre nekikezdtek a nyelvtanórának. Az óra lassan telt, de ahogy vége lett, az osztály összesereglett és kitalálták, hogyan fejtsék meg a most már bizonyított létezésű rejtélyt.
- Ez lehet, hogy furán fog hangzani, - szólt Nóri - de szerintem nem csak ügyetlenség volt a kulacsok eltörése.
A többség bólogatni látszott.
- Mintha valaki üzenni akarna. De ki?
Ugyan már! - mondta Vince - Szellemek nem léteznek
- Nem feltétlenül egy szellem volt. - folytatta Nóri - Valaki megrendezte az egészet, hogy minden kulacs eltörjön.
- Szerintem kicsit sok filmet nézel. - mondta Enci
- Lehet, de az, hogy ez négyszer megtörtént biztos nem lehet véletlen. Ki kéne deríteni mi mindennek a háttere.
- Egy próbát megér. - szólt Hangi
- Rendben. - folytatta Nóri - Akkor találkozzunk a Burgerkingben suli után.

A 34-es terem, a 8.a és az eltört kulacsok rejtélyeWhere stories live. Discover now