-Már régóta tudok egy titkos szövetségről, akik kulacsgyártóknak álcázzák magukat. Minden negyedik hét péntekén találtoznak a titkos alagutakban a suli alatt. A céljuk ismeretlen, de volt néhány eset, amikor gyerekek tűntek el a 34-es teremből, ugyanis ott van az alagutak bejárata.
- De miért pont nekünk próbáltál üzenni? - kérdezte Hangi
- Az egész iskolából csak 5 osztálynak van órája a 34-es teremben, és rajtatok kívül mind a 4-ből tűntek el gyerekek. Nekik is üzentem hasonlóan mint nektek, de ők nem tudták elkapni a titkos szövetség tagjait.
- És miért tudsz erről a szövetségről? - kérdezte Mariann
- Mert...én vagyok az egyik gyerek akit elraboltak.
- De hát ez még csak az első éved ebben a suliban. Ebben a két hónapban nem történhetett ilyen?
- Még tavaj történt. Amikor tényleg 7.-es voltam. Sikerült megszöknöm. Úrjajártam a 7.-et, nehogy felismerjenek. Na de térjünk a lényegre! Ma délután találkoznak a szövetség tagjai. Oda kell mennetek, hogy megállítsátok őket.
- Najó! - monta Enci - Ez egy kicsit furcsa. Egy kicsit értelmetlenségnek hangzikbaz egész.
- Pedig igaz! Segítenetek kell.
Az osztály egymásra nézett.
- Hát megpróbáljuk. - mondták
- Akkor gyertek a terembe suli után! - mondta a lány - Én majd előbb bemegyek és kinyitom nektek a titkos ajtót.
Órák után bentmaradtak a suliban. Elbújtak a WC-ben és mikor már mindenki hazament, a 34-es terem felé vették az irányt. Vártak, majd nyikorgásra lettek figyelmesek. A hang a terem hátuljából jött. Egyszer csak felpattant a hátsó fal egy része. Egy titkos ajtó volt az. Beléptek. Egy keskeny lépcsősort találtak, ami az iskola alá vezette őket. Mikor leértek egy hatalmas sötét teremben találták magukat. A szobában nem volt semmi egy nagy szekrényt és pár széket kivéve. Lépteket hallottak. Gyorsan elbújtak a szekrény mögé és onnan figyeltek tovább. Öt ember lépett be az az ajtón. A gyerekek csak akkor ismerték fel őket, mikor felkapcsolták a lámpákat. Tanárok voltak. Az osztály lélegzet visszafolytva figyelt. A tanárok leültek és tanácskozni kezdtek. Az osztály alig hallott valamit. Csak annyit sikerült kiszűrniük, hogy a szövetség újabb gyerekrablásra készül. De miért? Mi értelme gyerekeket rabolni? Nem értették.
A megbeszélés befejeződött. A tanárok kimentek és lekapcsolták a lámpákat. Az osztály várt még egy kicsit, nehogy meglássák őket. Kibújtak a szekrény mögül és elindultak az ajtó felé. Azonban mielőtt elérték volna, egy kattanást hallottak. Egy kulcs fordult a zárban. A tanárok bezárták az ajtót.
ESTÁS LEYENDO
A 34-es terem, a 8.a és az eltört kulacsok rejtélye
Misterio / SuspensoEgy átlagos osztály és egy különös terem, ahol minden kulacs eltörik. Vajon hogyan alakul a 8.a sorsa, miután megtudják a titkot? *szereplők igazi emberekről mintázva*