A következő nap, suli elött ismét összegyűltek és felhívták a számot. Körbeállták az asztalt és várták, hogy megszólaljon valaki a vonal másik végén. A telefon kicsöngött, majd hirtelen abbamaradt. Recsegés jött a túloldalról. Szünet, aztán egy hatalmas csattanás hallatszott, mintha egy kulacs tört volna szét. Utána semmi. Az osztály várt még, hátha megszólal valaki, de egy hang sem hallatszott a telefonból. Letették.
Mindenki meg volt lepődve. Tudták, ez már nem lehet véletlen. De hogyan tuvább? Így még nem áll össze a kép.
- Megkereshetnénk a WC-ben talált kulacs tulajdonosát. - javasolta Eszti
- De hogyan? - kérdezte Nóri - Legalább 600 gyerek jár ide.
- Igen, - mondta Mariann - de azon a napon, amikor találtátok csak 3 osztály volt a suliban.
És valóban. A koronavírus járvány miatt bezárták a gimnáziumokat. És mivel a VPG 6 osztályos volt, a hetedikesek és a nyolcadikosok maradtak csak bent. Így hát könnyű dolga volt a 8.a-nak. Csak a 7. és 8. b osztály lányait kellett megkérdezni. Péntek volt és az a hír járta, hogy hétfőtől bezárják a sulit, úgyhogy sietni kellett. Szünetekben szétszóródtak, és mindenki kérdezgetni kezdte a másik két osztályt. Végül az 5. szünetben meglett az eredmény. Az osztály megtalálta a WC-ben talált törött kulacs tulajdonosát. Egy lány volt a 7.b-ből. Az osztály elmondta neki, hogyan jutottak el hozzá a kulacsok kapcsán.
- Hát megtaláltatok. - mondta - Én rendeztem meg mindent, hogy eltörjenek a kulacsok.
- De miért? - kérdeazék többen is - mi ennek az egésznek az értelme?
- Üzzenni akartam. Úgy terveztem, hogy a következő héten is eltörök egy kulacsot. Abban viszont lett volna egy üzenet.
- Milyen üzenet? - kérdezte Nóri
- Egy figyelmeztetés.
KAMU SEDANG MEMBACA
A 34-es terem, a 8.a és az eltört kulacsok rejtélye
Misteri / ThrillerEgy átlagos osztály és egy különös terem, ahol minden kulacs eltörik. Vajon hogyan alakul a 8.a sorsa, miután megtudják a titkot? *szereplők igazi emberekről mintázva*