Draco Malfoy x Reader
Credit:https://harry-potter-imagines.tumblr.com/
─ ☁ ─
Draco Malfoy kütüphanenin diğer ucundan seni izliyordu. Bunu çok yaptı, ama sen daha bilgiliydin. Seni oldukça sevimli buluyordu. Her zaman kütüphanedeydin ve şuan okuduğun bir kitaba gülümsüyordun. Senin her zaman kendini beğenmiş bir Ravenclaw olduğunu sanırdı ama şimdi senin bundan çok daha fazlası olduğunu düşünüyordu. Sizi bu kadar gülümsetenin ne olduğunu bilmiyordu ama ilgisini çekti.
Profesör Slughorn için sonsuz iksirler üzerine bir iksir denemesi yapmaya çalışıyordu ama konsantre olamıyordu. Onun dikkatini dağıtıyordun. Bu onu sinirlendiriyordu çünkü... zaten gerçekten birşey yapmıyordun.
"Y/N, Draco Malfoy'un son birkaç dakikadır sana baktığının farkında mısın?" arkadaşın kulağına fısıldadı.
"Ne?" mırıldandın. Birkaç kez göz kırptın, gözlerini sessiz kütüphaneye bakmak için annenin gönderdiği muggle kitabından ayırdın.
Arkadaşın haklıydı. Draco Malfoy gerçekten sana bakıyordu. Onun gri gözlerine bakarken kalbin durmuş gibiydi. Hayatında hiç Draco hakkında konuşmamıştın. Genellikle kendini ilişkilendirdiğin türden bir insan değildi – kibirliydi ve annen bir Muggle olduğu için senden hoşlanmadığından emindin. - ama Draco ile birlikte Hogwarts'ta altı yıl boyunca bile, ikinizin de paylaştığı en büyük iletişim bu andı.
Son zamanlarda Draco'nun çok fazla stres altındaymış gibi göründüğünü fark ettmiştin, gözlerinin altında oldukça koyu gölgeler vardı ve her zamanki soluk ten rengi oldukça gri görünüyordu.
Sana sırıttı. Her zamanki kendini beğenmiş sırıtışı değildi. Neredeyse utangaç görünüyordu.
-
Ertesi gün yine kütüphanedeydin. Annen sana okuman için bir kitap daha göndermişti ve bir kez daha Draco Malfoy kütüphanedeydi ve aynı masada.
Onun yönüne bir göz attın ve neredeyse kararlı bir şekilde büyü kitabına baktığını gördün.
"Yine sana bakıyor!" Arkadaşın tısladı."Derdi ne ?"
Omuz silktin, gözlerin Malfoy'la buluşmak için yukarı doğru çıktı. O hızla uzağa baktı ve kitabına dönmeden önce iç çekti.
Kütüphanede iki saat daha kaldın -kitabınızı bitirmeye kararlıydınız ve nedenini gerçekten açıklayamasanız da- Draco'nun da kalıp kalmayacağını görmek istedin. Arkadaşın gitmişti ve sonunda sen ve Draco kütüphanede kalan tek kişilerdiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
clair de lune,harry potter imagine
Randomharry potter karakterleri ile kendi dünyanızı keşfedin. mini ff! ©thendofnightmare