"I could never forget you."

4.2K 115 24
                                    

Sirius Black x Reader

Uyarı: fluff

Credit:https://writings-of-a-british-fangirl.tumblr.com/

─ ☁ ─

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─ ☁ ─

Yıllardır burada değildin.Ev çok değişmişti; yıllar onu yavaş yavaş yırtıp atmıştı, hayatını saat be saat yavaş yavaş kemiriyordu. En son burada bulunduğunuzda her şey farklıydı ve bu kadar yalnız hissetmemiştin. Bağlantısız.

Büyük evin etrafında yürüdün,parmaklık boyunca ellerini gezdirdin. Koyu yeşil duvar kağıdına ve duvardaki hareketli portrelerin olması gerekenden daha koyu ve daha az güneşle beyazlatılmış karelere baktın.

Uzun zamandır burada değildiler. Eskiden burada yaşayan aile, bu evin başına gelen kaderden tiksinirdi ve şimdi başına geleceklerden kesinlikle nefret edecekleri gerçeğinden biraz memnun olabilirdin.

Bir şey seni bir odaya çekiyor : eski odası.

Hareketinde bir tereddüt vardı ancak yine de gitmek için ısrar ediyorsun. Ayak seslerin ahşap zeminde yüksek sesler çıkarıyordu, yırtık halı çoktan kaldırılmıştı. Neredeyse odadaki tüm yüzeyler tozla kaplıydı ve bir zamanlar sahip olduğu herhangi bir duygunun boş olduğunu hissettiriyordu.

Daha önce burada olduğunu hatırlıyordun: Sirius'un Noel tatili için onunla eve gelmen için ısrar ettiği bir kıştı. Neredeyse hayır dedin -Black ailesinin Sirius'a nasıl davrandığını biliyordun ve ağzını onların etrafında kapalı tutabileceğinden emin değildin- ama yalvaran yavru köpek gözleri hayır diyemeyeceğin anlamına geliyordu.

Black'lerin orada olduğun için mutlu olmadıklarını söylemeye gerek yoktu ama kalmanı da yasaklamamıştılar. En azından kibardın ve annesi neredeyse sana bir iltifat ediyordu: 'En azından Sirius'tan daha kibarsın' bulanık.

Sirius seni annesinden uzaklaştırmak için odasına sürüklemişti. Odası kocaman ve biraz kasvetliydi.Seni odasına bağlı bir terasa çıkardı. Bütün evin en sevdiğin bölümüydü; hem sigara içebilir hem de dünyaya bakabilir ve daha iyi olmasını umabilirdi.

Ne olduğunu anlamadan ayakların seni terasa getirmişti, şimdi terk edilmiştin.

Düşüncelerin zihnini dolduruyordu. Arkandan yaklaşan ayak seslerini duymuyordun ve öksürene kadar arkanda duran figürü bile fark etmiyordun.

"Sirius?" adamla yüzleşmek için şaşkınlıkla sordun.

"Geleceğinden emin değildim... Yıllardır senden hiçbir şey duymamıştım. Şimdiye kadar egzotik bir sevgiliyle bu yerden kaçacağını düşünmüştüm. Beni ve nedenini unuttun."

"Ah, Sirius, seni asla unutamam."

Eline uzanıyorsun ve nazikçe tutuyorsun.

"Ben... ben asla devam etmedim," itiraf etmeye başlamıştın,"Bunu düşündüm. Birkaç kez seyahat ettim. Gideceğimizi söylediğimiz yerlere gittim ama oraya her vardığımda ben düşünmeden edemedim" Sirius'un bunu severdi, Sirius bunu benimle duymalıydı, bunları düşünmeden edemedim. "

"Bunu sana yaptığım için üzgünüm-"

"Sen değildin. Bu senin hatan değil" ona güven verircesine söyledin.

Ona hüzünlü bir gülümseme verdin ve terasın üzerine düşen yıldızlara döndün.

"Biliyorsun, o geceyi asla unutmadım... Bu terasta.-"

"-Seni ilk öptüğüm yer burası." diye gülümsedi Sirius,"Seni düşündüm.. İçerideyken. Her gün seni düşündüm. Seni tekrar öpmeyi umuyordum."

Onunla yüzleşmek için döndün ve şimdi onu son gördüğünden daha uzun ve daha gri olan saçlarını nazikçe okşadın. Ama yine de güzel. Senin için her zaman güzel olacak.

"Sirius, öp beni."

"Emin misin-"

"Yıllardır bu günü düşünüyordum, Sirius. Hayatımda hiçbir şeyden bu kadar emin olmadım," diyerek rahatlattın onu.

Seni hayatında özlediğin bir nezaketle öpüyor. Sirius'unuz geri döndü ve onu öpebildiğin sürece öpeceksin.Onu tutabildiğin sürece, tutacaksın.

Bu terk edilmiş terasta bile.

─ ☁ ─

─ ☁ ─

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
clair de lune,harry potter imagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin