Herkese merhaba🖐🏻
Bu benim için şu anlık tuhaf. Sebebi ise uzun zamandır yazmayı bırakmış olmam. Çoğunuz beni tanımıyor bilmiyorsunuz, olsun şu anda hiç takipçim olmasa da ileride belki birileri için bu yazdıklarım bir şekilde onlara yardımcı olur diye bu satırları yazıyorum.
Ben yağmur, 16 yaşında 10. Sınıf öğrencisiyim. Ortaokulda çok aktif olmayan, depresyon halinde olan bi cocuktum. Ve o süre zarfında kimseyle konuşmak, derdimi paylaşmak yerine hep içime atardım...
Bi süre sonra bu da bende depresyona yol açtı. Zamanla kendi kendime bir şeyler yazdım, çizdim. Sonrasında " Ya ben boş boş bunları yazacağıma farklı tarzda hikayeler yazayım." Dedim. Ve sonra da yazdım, yazdım, yazdım...
Artık kağıtlar bana yetmiyordu ve ben de dijital ortamda yazı yazmak istemiştim, ki yaptım da ilk başta instegram'da daha sonra wattpad'a yazdım. Ardından LGS zamanında bıraktım. Sonrasında ise artık asosyel olmayı bir kenara bırakmayı tercih ettim, bu yüzden de artık fikirlerimi özgürce dile getirebiliyordum. Daha sonrasında ise, yazmak hiç içimden gelmemeye başladı ve ben de bıraktım. Şimdi ise tekrar başladım. Biliyorum, çoğunuz için bu durum saçma salakça gelebilir oysa ben yazmayı seviyorum...
Şimdi ise kuzenim Melek sayesinde yeniden yazmaya başlıycam...
Kim bilir? Belki de şu satırları okuyan kişi de artık ertelediği, yapmaktan çekindiği şeyleri yapabilir. Benim hayat felsefem her zaman "yap, her ne olursa olsun dene. Içinde kalmasın." Bilmiyorum, belki 18, 20 yaşına gelince bu fikrime katılmıyo olabilir. Ama bu şu anlık umrumda değil...
Siz de ertelediğiniz, yapmadığınız, korktuğunuz şeylerin üstüne giderek başarın...
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMİ YENİDEN YAZIYORUM!
General FictionHayatı boyunca başkaları için yaşamış olan kumsal, artık kendi için bir şeyler yapma çabasına girerek evden kaçmıştı... kumsal'ın hayat hikayesine bi göz atmak isterseniz hikayeme de bi şans vermenizi isterim.