Herkes susmuş Yaren'e bakıyordu. Karlos büyük bir şok yaşamıştı. Yaren ekipten ayrıldığından beri pavyonda mı şarkı söylüyordu yani?
"Yaren kötü bir şey yapmıyor ki, sadece pavyonda şarkı söylüyor. Bunu neden bu kadar büyütüyorsunuz?" dedi Derya Yaren'e destek çıkarak. Karlos Derya'ya baktı alaylı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne..
"Haklısın..." dedi Karlos ve odasına girdi, kapıyı çarparak. Yaren arkasından gitmek istemişti fakat Ferdi ona izin vermedi..
"Ferdi, bare sen yapma bunu bana!" dedi Yaren..
"Yaren, neler olduğunu hatırlamıyor musun!? Neden hala pavyon!!" dedi Ferdi ve o da Karlos'un yanına gitti. Bahadır hiç konuşmamıştı fakat Yaren de idi gözleri..
"Bahadır?" dedi Yaren.. Ve bunun üzeribe Bahadır da odaya girdi. Kandemir, Derya ve Yaren kalmıştı.
"Yaren, neden sana bu kadar kızdılar?" dedi Derya Yaren'e..
"Derya, biraz Yaren ile yalnız bırakır mısın beni?" dedi Kandemir. Derya başıyla onayladı ve odasına girdi. Yaren ve Kandemir yukarı çıktılar.
"Yaren neler oluyor?" dedi Kandemir..
"Abi, bunu şimdi size anlatamam.. Sizi tehlikeye atamam ve geçmişi tekrar yaşayamam. Bir süre böyle idare edin." dedi Yaren.
"Biz ederiz ama Karlos'u biliyorsun." dedi Kandemir.
"Biliyorum abi..."
"Tamam o zaman, hadi yat Yaren yarında gelme ofise, evde yat dinlen." dedi Kandemir. Yaren kafasını salladı. Bir kaç saat salonda oturdu ve kafasının dağılmasını bekledi. Daha sonra odasına geçti ve uykuya daldı...
Sabah Ferdi ve Bahadır'dan önce kalkmıştı Karlos. Bu ekip tarihinde bir ilk olmalıydı. Gece de uyuyamamıştı Karlos. Yaren'nin dediklerinden sonra sinirlenmişti, üzülmüştü... Evet, üzülmüştü. Çünkü ekibe, Karlos'a söz vermişti Yaren. Sözünü tutmamıştı...
-Flashback-
"Kuzen, kalk hadi!" dedi Karlos, Ferdi'yi dürterek.
"Kuzen, kalksana!" dedi tekrardan Karlos.
"Ne var Karlos?" Gözlerini açmaya çalıştı Ferdi. Karlos sırıtarak ona bakıyordu.
"Ne, ne oldu?" dedi Ferdi.
"Nasıl olmuşum." dedi yamuk bir gülümseme ile..
"Herzamanli gibisin işte.." diye yanıt verdi Ferdi. "Yaren'nin yanına gideceksin değil mi?" dedi gülümseyerek.
"Hee, gidiyim de göriyim Yarenimi, özledim valla."
"Oda özlemiştir seni de kuzen, biliyorsun Yaren istemiyor evine gelmeni biliyorsun."
"Haklı kız, sonra mahallede laf çıkıyor da özlüyorum be kuzen biliyorsun.."
"Yaren takmaz da öyle lafları, annesine yüklendikleri için işte.. Bilmezmiyim Karlos he."
"Hadi ben gidiyorum, Yarenim bekler.."
"Akşam geç kalma iş yapacağız, Kandemir abi dedi."
"İşten fırsat olmuyor ki Yareni göreyim.. Tamamdır kuzen" dedi Karlos ve Yaren'nin yolunu tuttu..
FlashbackSon
"Karlos!!"
"Ne oldu?" dedi Karlos.
"Dalmışsın kapının önünde." diye cevap verdi Derya.
"Yok bir şey kahküllü." dedi Karlos. Aslında çok şey vardı fakat sırası şimdi değildi.
"İyi o zaman, kahvaltı hazır. Sadece Ferdi ve Bahadır eksik. Bekliyoruz o zaman..." dedi Derya.
.......
"Günaydın Nevizadeler." dedi Ferdi gülümseyerek.
"Günaydın Ferdi.. Çay?" dedi Derya hemen. Yaren i, Derya'ya baktı ve gülümsedi.
"Hadi hemen kahvaltınızı edin, ofise geçicez. Unutmayın bugün ilk tezgah var.." dedi Kandemir.
"Biliyoruz abi.. Arkadaşlar yalnız ben çok heycanlıyım.." dedi Yaren., simitten bir parça kopararak.
"Ben de öyle kuzum.. Hadi benim ilk deneyimim olacak da sen niye böyle heyecanlısın?"
"Kaç sene oldu bu işi yapmayalı, şimdi bir anda başlamak... O bakımdan yani.." dedi Yaren.
"Hırsızlığı bırakmışsın ama başka işlere devam etmişsin.." dedi Karlos herkesin duyacağı şekilde..
"Sence bu fazla kırıcı olmadı mı?" dedi Yaren sakin olmaya çalışarak..
"Pardon Yaren Hanım! Kırdıysak özür dileriz.."
"Karlos..." diye geçiştirmeye çalıştı Yaren..
"Ne Karlos, ne! Anlatsana ya anlat!" dedi Karlos bağırarak.
" Karlos!" diye araya girdi Kandemir.
"Yok abi, ben yapamıyorum. Gidiyorum ben.. Bundan sonra Yaren falan yok.. Üzgünüm Derya!" dedi Yaren ve masadan kalktı.
"Git zaten.. Hep kaçıyorsun sen!" diye bağırdı arkasından Karlos.
Yaren odasında çantasını hazırlamaya başladı.
"Ne yapıyorsan yap artık Karlos.. Ben bıktım!" dedi Yaren, gözünden düşen göz damlasını silerek.
"Kuzum, iyi misin?"
"İyiyim Derya, neden iyi olmayayım ki? Tekrar kavuşuyoruz, her şeyin güzel olacağana dair hayal kuruyorsun sonra sevdiğim adam saklamaya çalıştığım sırrı öğreniyor ve ben nedenini bile söyleyemiyorum... Derya, ben gidiyorum." dedi Yaren en sonunda..
"Yaren, saçmalama... Nereye gideceksin?"
"Bulurum ben Derya, kendi başımın çaresine bakarım.." dedi Yaren ve çantasını aldı.
"Kando abiye, Ferdi'ye ve Bahadır'a söylersin onları sevdiğimi..." diye devam etti Yaren..
"Karlos'a? Karlos'a ne diyim?" dedi Derya, gözleri dolmuştu. Yaren'nin gittiğini görmek ve onu durduramamak Derya'ya çok koyuyordu.
"Onu sevdiğimi söyle.. Çok sevdiğimi.." dedi Yaren ve evden ayrıldı..
Uzun bir aradan sonra Yeni Bölüm geldi canlar.. İlk önce bir kaç cümle söylemek istiyorum..
Türkiye Cumhuriyeti temel de "kadınlı-erkekli" kurulmuş bir Cumhuriyet'dir.. Siz "adamlıktan yoksun erkekler" , "müslümanız diyen erkekler.", bu ülkenin kadınlarını haketmiyorsunuz... Siz, cinsel ihtiyaçlarınız için, kendinizi "reis göstermek" için yaptığınız çirkin ve ahlaksız davranışlarınızın size "ateş" getireceğini bilmiyor musunuz? Cehennem'in olduğunu unuttunuz mu? Toplumun buna göz yumacağını unuttunuz mu? Kadınlar, size oyuncak olmak için yaratılmadı... Bunu unutmayın!!
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.. Bakalım bir sonraki bölümde neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sonsuza Kadar Mutlu Yaşadılar" (KarYar)
FanfictionSonunu bildiğiniz bir hikayenin, başını okumaya nedersiniz? "Kaderdi." "İkinci bir şanstı." karşılaşmamız.. "Ölümdü." "Ayrılıktı." sonumuz.. Ve sonsuza dek mutlu yaşayacağımız anılarımız. KarYar aşkı tüm saflığı, dramı ve eğlencesiyle bu hikayede.. ...