-Bölüm20-

1.7K 42 5
                                    

"Yine mi yağmur yağıyor? Bu hafta kaçıncı?" dedi genç adam kısık bir sesle. Gözlerini tavana dikti ve yumdu.
"Yağmur beni hüzünlendiriyor." diye devam etti.
"Karlos, duygu sömürüsü yapmayı kesmelisin." dedi genç adamın elini sıkıca tutan kadın. Onun için endişeliydi, korkuyordu...
"Alt tarafı basit bir cümle balım. Sadece ortamı yumuşatıyorum." dedi Karlos küçük bir gülümseme ile..
"İyi olacaksın Karlos. Bunu bili..."
"Berbat bir yalancısın Yaren'im" diye sözünü kesti Yaren'nin.

O sırada kapı çaldı, içeriye kısa boylu siyah saçlı 25-26 yaşlarında bir kadın girdi.
"Serumu değiştirmek için gelmiştim." dedi kibar bir ses tonuyla. Yaren başıyla onayladı. Kız işini bitirip çıktığında Karlos'un yüzünde küçük bir tebessüm vardı.

"Pek bir hoşuna gitti bakıyorum." dedi Yaren imalı bir ses tonuyla. Karlos sanki son kahkasını atıyormuş gibi doldurdu odayı gürültüsüyle.
"Hemşirenin benle ilgilenişi mi? Balım bare burda kıskanma beni ayıp oluyor. Hem biliyorsun bu gözler senden başkasını kabul etmiyor.." dedi Karlos

"Oğlum ben seni çok seviyorum ya.. bırakma beni Karlos lütfen.."

"Hadi ama Yaren bunu konuşmuştuk ben hep senin buranda olacağım." dedi Karlos Yaren'nin kalbini göstererek.
Yaren başını Karlos'un göğsüne yasladı. Ağladığını görmesini istemiyordu çünkü...
"Yanımda olmanı istiyorum." dedi
"Şuan yanındayım Yaren'im. Anılarında yanında olacağım. Sadece sen görmeyeceksin ama hissedeceksi çünkü ben esas oğlanım sen esas kızsın aşkımız esas." dedi Karlos gülümseyerek.

"Onların sonu mutlu bitiyor ama,birlikte bitiyor."

"Sonsuza kadar mutlu yaşadılar diye bitiyor masallar. Sonsuza kadar birlikteyiz sadece küçük bir ayrılık bizimkisi.. Bu kalpler bir atıyor Yarlitom. Kalpler bir arttıkça hikayemizin sonuna "sonsuza kadar mutlu yaşadıları" ekleyebiliriz" diye bitirdi karlos sözlerini uyku ilacı etkisini göstermeden önce..

Ve ertesi sabah kör edici bir ışık, sağır edici bir ses doldurdu hastane odasını. Gidiyordu Karlos artık. Gözleri yavaş yavaş kapandı. Son bir "seni seviyorum" deme vaktiydi artık.
Esas oğlanın esas kıza bıraktığı tek şey aşkıydı çünkü onlar sonsuza dek mutlu yaşayacaklardı...

"Sonsuza dek mutlu yaşadılar." dedi Karlos son nefesinde
"Sonsuza dek mutlu yaşadılar" diye tekrar etti Yaren, Karlos'un son anında...

Ve sonsuza dek mutlu yaşadılar kendi hayallerinde...

Artık hikayemin sonunu biliyorsunuz canlar :D Başını merak ediyor musunuz? O zaman bir sonraki bölümü bekleyin Bölüm1 vote ve yorumlara göre gelecek hepinizi seviyorum💕

"Sonsuza Kadar Mutlu Yaşadılar" (KarYar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin