Bölüm9/"Çok güzelsin.."

817 49 10
                                    

"...Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim, gözlerim gözlerini arıyor durmadan, Nerdesin?"-Atilla İlhan

Bölüm9-
Gözlerini bir odada açtı Karlos. Fazla ışığı yoktu ve küf kokuyordu. Elleri bağlıydı... En son neler olduğunu hatırlamaya çalıştı. Kendini zorladı ve sonunda o adamla arasında ne geçtiğini hatırladı. Tezgahı suya düşüren Yaren'nin aramasıydı. Karlos düşündü.. Yaren tezgahın olduğunu biliyordu. Önemli bir şey olmalıydı yoksa bu tehlikeyi göze almazdı Yaren. Karlos şuan ne halde olduğunu aklından çıkardı.. Aklındaki tek isim Yaren idi.. Kollarını sertçe oynattı.. Fakat bu sadece iplerin bileklerine daha çok baskı uygulamasına neden oldu.. Şimdi ne yapacaktı? Ekip şuan ne yapıyordu??

-Ekip-

"Abi Karlos'dan haber alamıyoruz.." dedi Bahadır endişeli bir ses tonuyla..

"Şimdi hepimiz bir sakin olalım. Öncelikle bunu Yaren'e söylemek yok. Kız zaten kötü durumda bunu duymasın.." diye cevap verdi Kandemir. Çin lokantasındaki ofistelerdi şimdi.. Kara kara Karlos'u nasıl kurtaracaklarını düşünüyolardı.

"Abi, sence Karlos'u kim aramış olabilir? Tezgah bu telefon yüzünden bozuldu.." dedi Derya. Ferdi Derya'ya onay verircesine salladı kafasını.

"Onu, Karlos gelince ona sorarız." dedi Kandemir kendinden emin bir şekilde. "Bahadır, oğlum bu şerefsizin telefonu var mı sende?" diye devam etti Kandemir. Ferdi'nin gözleri parladı..

"Karlos, şimdilik aramızda olmadığına göre ben soruyım abi..." Ferdi cümlesini bitirmeden. Ofisin kapısı açıldı. Gelen Yaren idi.. Suratı solmuştu ve titriyordu.. Ama güçlü durmaya çalışıyordu..

"Plan nedir nabıyoooz?" dedi Yaren ve küçük bir tebessüm etti. Derya hemen sandalyesinde kalktı. Koltuğun üzerinde duran örtüyü Yaren'nin üzerine örttü. Eliyle ateşine baktı..

"Yaren, yanıyorsun? Ne işin var burada? Nasıl geldin?" dedi Derya..

"Ceyhun getirdi.. Benim yüzümden Kandemir abi, Karlos'un hayatını ben tehlikeye attım. Ona zarar vermekten başka bir şey yapmıyorum zaten.." dedi Yaren ve koltuğa uzandı..

Derin bir nefes aldı ve olanları anlatmaya başladı.

"Durdurmaya çalıştım Ceyhun'u.. Arama dedim, iyi olduğumu söyledim.. İyi değilim Kandemir abi! İçim yanıyor.. Karlos'a bir şey olursa yaşayamam abi ben!" dedi Yaren ve ağlamaya başladı. Ferdi Yaren'nin yanına gitti.

"Beni dinle Yaren, Karlos bu yine gelir biliyorsun. Hem Kandemir abinin bir planı varmış. Değil mi abi?" diye teselli etti Yaren'i.. Aslında kendisinin de içi yanıyordu.. Oda çok korkuyordu..

"Nevizadeler, elimizde o şerefsizi bitirebilecek kayıtlar var. Baho, adamın özel numarısını buluyorsun hemen.. Bir değiş tokuş önereceğiz.." dedi Kandemir ve gülümsedi.. Bu plan gerçektrn de işe yarayabilirdi..

"Abi, numara bu!" dedi Bahadır, hemen bir kağıda yazarak.. Kandemir hemen tezgahlarda kullandıkları telefonu aldı ve numarayı çevirdi..

"Sende bize ait bir şey var.." dedi Kandemir telefon açılır açılmaz. Karşı tarafın sesi dışarıya geliyordu..

"Kimsiniz?"

"Elinizdeki adamı geri istiyoruz.."

"Bende, becermek için güzel bir kadın istiyorum.."

"Biz adamımızı aldıktan sonra belki kavuşursun.."

"Ölüsünü istiyorsanız, adres verin getirelim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Sonsuza Kadar Mutlu Yaşadılar" (KarYar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin