Tην επόμενη μέρα το πρωί, σηκώθηκα και η Toni δεν ήταν σπίτι. Υπέθεσα ότι είχε πάει στο σχολείο νωρίτερα ή είχε πάει κάπου βόλτα με τη μηχανή της για αυτό έφυγα από το σπίτι μόνη μου.
Όταν έφτασα βρήκα την Toni στο σχολείο να μιλάει με την Alexia. Από ότι φαίνεται την δεν την πείραξε καθόλου που μαλώσαμε, και μάλλον ο λόγος που έφυγε το πρωί ήταν τελικά αυτή η καινούρια. Δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα έχει πάθει. Και η Alexia όμως δεν κάνει πίσω. Ακόμα δεν ήρθε και άρχισε ήδη να τραβάει την προσοχή.
Μέχρι την τρίτη ώρα η Toni και εγώ δεν μιλήσαμε καθόλου μέχρι που αποφάσισα ότι δεν μπορούσα να της κρατάω άλλο κακία και ξεκίνησα να την βρω. Δεν μπορούσα να την βρω πουθενά μέσα στο σχολείο οπότε πήγα προς την αυλή. Και τότε την είδα. Η Toni και η Alexia κρατιόντουσαν από το χέρι και τρέχανε στην αυλή σαν ερωτευμένο ζευγαράκι.
Δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δάκρια μου και με σκοπό να μη με δουν έτρεξα προς τις τουαλέτες των κοριτσιών. Καθόμουν εκεί για περίπου πέντε λεπτά μέχρι που η πόρτα άνοιξε και η Veronica μπήκε μέσα. Αμέσως έτρεξε προς το μέρος, με πήρε αγκαλιά και προσπάθησε να με ηρεμήσει. Η Veronica είναι η καλύτερή μου φίλη και η μόνη, εκτός από την Toni, που πραγματικά νοιάστηκε για εμένα.
V: Τι έγινε, τι έπαθες;; Ηρέμησε σε παρακαλώ δεν μου αρέσει να σε βλέπω έτσι.
C: *εγώ δεν απαντάω και συνεχίζω να κλαίω*
V: Σε παρακαλώ πες μου τι έγινε. Ίσως να βρούμε μια λύση!
C: Η Toni εδώ και δύο μέρες ασχολείται με αυτή την καινούρια την Alexia
V: Ηρέμησε σε παρακαλώ. Και ούτος η άλλως μπορεί να είναι απλά φίλες, δεν σημαίνει ότι κάνει συμβαίνει μεταξύ τους.
C: Σήμερα της είδα πιασμένες χέρι-χέρι και τρέχανε στην αυλή, που φαινόταν σαν να υπάρχει κάτι μεταξύ τους. Και δεν είναι μόνο αυτό. Σήμερα όλη μέρα, κάθε φορά που πάω να της μιλήσω είναι απασχολημένη με την Alexia.
V: *η Veronica δεν λέει τίποτα και με αγκαλιάζει ακόμα πιο σφιχτά αυτή τη φορά*
V: Έχω μια ιδέα. Ας αφήσουμε το σχολείο για σήμερα, να πάμε στου Pop και μετά πάμε όπου θες να διασκεδάσουμε. Τι λες;
C: Ναι.. ακούγεται σαν μια καλή ιδέα! *είπα και της χαμογέλασα*
*Η Veronica μου πήρε το χέρι, μαζέψαμε τα πράγματά μας και φύγαμε για του Pop*
YOU ARE READING
the new girl (choni story, greek version )
RomanceΑπό τη στιγμή που οι καινούργια κοπέλα πάτησε το πόδι της στο σχολείο παρατήρησα ένα ενδιαφέρον στα μάτια της Τόνι.. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα γίνει κάτι. Μέχρι σήμερα. ___________________________ Χαρακτηρες: Main: •Cheryl: αναγνώστης (εσυ) •Toni: κοπ...