Eγώ και η Τόνι σχεδιάζαμε το ταξίδι μας στις Μπαχάμες που θα πηγαίναμε το καλοκαίρι. Ήταν χειμώνας και είχαμε πολλά να προετοιμάσουμε. Καθόμασταν ήσυχες σε ένα καναπεδάκι με απίθανα σχέδια για τις διακοπές μας.
Ξαφνικά ακούστηκε η φωνή του κυρίου Weatherbee λέγοντάς μας πως κάποιοι καινούργιοι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο μας καθώς το δικό τους αναγκάστηκε να κλείσει. Πήρα το χέρι της Τόνι καθώς πηγαίναμε στο διάδρομο για να υποδεχτούμε τους καινούριους μαθητές. Η πόρτα άνοιξε και οι καινούργιοι μαθητές μπήκαν στο σχολείο. Ήταν όλοι αγόρια. Όταν όλοι οι μαθητές μπήκαν μέσα, η πόρτα έκλεισα και αρχίσανε όλοι να πηγαίνουνε πίσω σε αυτό που κάνανε πριν.
Πριν προλάβει κανείς να κουνηθεί η πόρτα ανοίγει με ένα δυνατό μπαμ και μια κοπέλα μπαίνει μέσα. Όλοι έχουν μείνει άφωνοι. Γυρνάω στην Τόνι για να της πω να συνεχίσουμε τα πλάνα για το ταξίδι μας και βλέπω με πόσο ενδιαφέρον κοιτάει την καινούρια κοπέλα. Πριν προλάβω να της μιλήσω έχει ήδη φύγει, και κατευθύνεται προς την κοπέλα. Χωρίς να έχω άλλη επιλογή και χωρίς να θέλω να την σταματήσω, την ακολουθώ.
T: Γεια! Είσαι από τους καινούργιους έτσι;
A: Γεια, και ναι είμαι από τους καινούργιους μαθητές.
T: Τέλεια! Πως σε λένε;
A: Με λένε Alexia Cameron, εσένα;
Τ: Υπέροχο όνομα! Εμένα με λένε Toni, Toni Topaz. Και από εδώ η κοπέλα μου Cheryl Blossom.
Α: Γεια! Είμαι η Alexia. *άπλωσε το χέρι της για χειραψία*
C: Ευχαριστώ Toni, αλλά νομίζω πως μπορώ να συστηθώ και μόνη μου. Όχι oτί ρώτησε κανείς για εμένα απλά λέω.
T: Είσαι καλά;
C: Ναι ναι, μια χαρά.
Έφυγα γρήγορα μακριά τους χωρίς καν να χαιρετήσω. Η Toni δεν με ακολούθησε, αντίθετα συνέχισε να μιλάει με την Αlexia κάτι που για να πω την αλήθεια με πείραξε. Φαινόταν ξεκάθαρα το πόσο πολύ είχα θυμώσει μαζί τους, ειδικά με την Toni. Περνούσαμε υπέροχα σχεδιάζοντας τις διακοπές μας μέχρι που οι καινούριοι μαθητές ήρθαν. Βασικά αυτή η Alexia. Την Toni ποτέ δεν την ένοιαζε όταν ερχόντουσαν καινούριοι μαθητές, τώρα τι έπαθε;
ESTÁS LEYENDO
the new girl (choni story, greek version )
RomanceΑπό τη στιγμή που οι καινούργια κοπέλα πάτησε το πόδι της στο σχολείο παρατήρησα ένα ενδιαφέρον στα μάτια της Τόνι.. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα γίνει κάτι. Μέχρι σήμερα. ___________________________ Χαρακτηρες: Main: •Cheryl: αναγνώστης (εσυ) •Toni: κοπ...