chapter 4

24 0 0
                                    

Με την Veronica πήγαμε παντού. Τελειώσαμε κατά τις οχτώ το βράδυ, την ευχαρίστησα για το πόσο καλά με έκανε να νιώσω και μετά πήγε η κάθε μία σπίτι της.

Όταν έφτασα σπίτι δεν βρήκα την Toni στο σαλόνι αλλά όταν ανέβηκα πάνω στο υπνοδωμάτιο την είδα να ετοιμάζεται. Μπήκα στο δωμάτιο και δεν μου έδωσε σημασία. Κατευθύνθηκα προς το κρεβάτι και είδα ένα από τα σύνολα που φοράει η Toni όταν πάει κάπου με κάποιον σημαντικό. Ήταν το ίδιο που είχε φορέσει και στο πρώτο μας ραντεβού.

C: Θα πας κάπου;

T: Ναι θα βγω σήμερα.

C: Τέλεια! Ήθελα και εγώ να βγω μια βόλτα σήμερα. Θες να πάμε μαζί; *μετά την βόλτα που βγήκα με την Veronica, ένοιωθα καλύτερα και ήθελα να περάσω περισσότερο χρόνο με την Toni*

T: Συγγνώμη αλλά έχω ήδη κανονίσει με την Alexia.

C: Ώστε για την Alexia είναι αυτό το σύνολο; Σου είναι τόσο σημαντική για να φορέσεις τα ίδια ρούχα που έβαλες και στο πρώτο μας ραντεβού;

T: Ηρέμησε, είναι απλώς καλή μου φίλη, και ναι είναι σημαντική για εμένα.

C: Ώστε τι; Είναι το κορίτσι σου τώρα;

T: Όχι Cheryl το κορίτσι μου είσαι εσύ. Η Alexia είναι απλώς καλή μου φίλη!

C: Μάλιστα..

T: Cheryl σταμάτα το όλο αυτό! Γίνεσαι κουραστική. Επειδή είσαι το κορίτσι μου σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω άλλες φίλες κορίτσια;

C: Την γνώρισες προχθές πως γίνεται να είστε τόσο καλές φίλες;

T: Απλώς είμαστε δεν υπάρχει γιατί.

C: Αφού είμαι το κορίτσι σου όπως λες, πάρε τηλέφωνο την Alexia και πες της ότι το σημερινό ακυρώνεται, γιατί θέλεις να περάσεις το βράδυ με την κοπέλα σου.

T: Είσαι σίγουρα καλά; Τι έχεις πάθει τώρα τελευταία; Ούτε μια βόλτα δεν μπορώ να βγω;

C: Δεν είναι απλώς μια βόλτα Toni τελευταία δεν περνάμε καθόλου χρόνο μαζί και οι μόνες κουβέντες που λέμε είναι ή για να μαλώσουμε ή για να πούμε καληνύχτα. Και δεν πειράζει. Μπορείς να παραδεχτείς ότι σου αρέσει η Alexia τώρα. Σας είδα και τις προάλλες στην αυλή ούτος η άλλως..

T: Τότε απλώς κάναμε χαζά και γελούσαμε. Δεν έγινε τίποτα. Και πρέπει λίγο να ηρεμήσεις με όλο το θέμα "Alexia".

C: *εγώ δεν είπα τίποτα απλώς κάθισα στην άκρη του κρεβατιού και αναστέναξα*

Το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Ήθελα να δω τι ώρα θα γυρίσει η Toni και ήθελα επίσης και να της μιλήσω. Την επόμενη μέρα είχα κενό την πρώτη ώρα οπότε θα είχα χρόνο να ξεκουραστώ. Πήρα ένα βιβλίο και περίμενα την Toni.

Η ώρα πέρασε τις δύο το χάραμα και η Toni δεν είχε έρθει ακόμα. Έμεινα ξύπνια όλη νύχτα περιμένοντάς την, μέχρι που έφτασε εφτά το πρωί και αποφάσισα να ξεκουραστώ για λίγο γιατί αύριο είχα σχολείο.


the new girl (choni story, greek version )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora